Ik start nauwelijks dressuur laatste keer startte ik tegen 2 andere, vandaag in mn eentje.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en als ik dan geen winst haal heb ik er gauw genoeg van, maar blijkt het toch wel leuk te gaan dan ga ik er misschien me door, zo werkt dat bij mij hahaha
Jill_ schreef:Huh? het is serieus wel anders dan vorig jaar? Je moet nu bij de 1e 3 zitten op de kringkampioenschappenNou dan moet ik nog ff keihard mijn best gaan doen
edit; ooo stom ik weet niet of het anders is, ik heb nog nooit meegedaan aan winterkringkampioen en regiokampioenschappen
afgelopen jaar dan alleen regio springen omdat ze het hadden gevraagd van de vereniging of ik het voor het verenigingskampioenschap wilde springen. maar dit jaar wil ik wel mee doen. Indoor weet ik nog niet omdat ik nu steeds niet kan rijden dus moet even kijken hoe het loopt. maar outdoor sowieso wel in dressuur en springen. en dan met dressuur natuurlijk nog de kring
maar komt ook wel omdat ik altijd wel winst rijd en ook wel in de prijzen val dus dat geeft dan natuurlijk ook wel weer moed enzo om door te gaan. Stiekem zou ik nog best in de Z willen komen
Elke keer zoveel slechter dan met het trainen.. En áls ik nou niet kon rijden had ik een verklaring, maar ik heb een supergoede binnenbak waar ik elke dag in rijd.. pfft.
alleen in de rechtergalop hadden we even een meningsverschil
maar voor die stomme vorst enzo waren we zo lekker aan het trainen en gingen we gewoon elke keer weer vooruit en toen liep hij zo lekker. maar nu dus even fanatiek zoeken naar een binnenbak want dan kan ik gewoon lekker doortrainen want dit is niks... Elvis staat zichzelf ook alleen maar druk te maken op stal steeds
maar ik ga ook even naar wat stallen/verenigingen met binnenbakken mailen of ik daar tegen betaling terecht kan
Jury was niet zo blij met het niveau denk ik
Er is serieus maar 1 winstpunt gereden in de M1/M2
en dan volgend jaar misschien de M/Z springweek....