Ik ga eerst een week naar Drenthe, dan ben ik weer een week thuis en dan nog een week naar Parijs... En miss ga ik daarna nog 8 dagen naar Kroatie maar dat is nog niet zeker!
Ik had toch niet helemaal die klik... ik ga deze vakantie nog wel even bij hem kijken, maar ik had niet gelijk zoiets van 'dit is hem'
zozo jij neemt je vakantie wel heel letterlijk ik ga gewoon 1 x op vakantie.. lekker 2,5 week naar spanje.. wel zin in! nog 2 en een halve week en dan mag ik vakantie vieren
wel zonde.. maar als de klik er niet is moet je het ook niet doen.. komt vast nog wel een paardje waar je de klik wel mee hebt
Heb die mensen van harry op hun thuisnummer gebeld...raad is wie ik aan de telefoon had....juist die man die ik eerder aan de tel had.... maar hij wist van niks
ik geloof dat ik even iets langer na had moeten denken voordat ik reageerde.. maar zouden die mensen harry gewoon gebracht hebben omdat die te oud werd en hem niet meer wilde.. en ondertussen het telefoonnummer van een ander hebben gegeven?
nee das inderdaad dan weer een beetje vreemd.. en neem aan dat je dan ook niet gaat betalen? dan zou je hem s'nachts in een doos voor de deur gezet hebben
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-10 13:43
aatjuh12 schreef:
nee das inderdaad dan weer een beetje vreemd.. en neem aan dat je dan ook niet gaat betalen? dan zou je hem s'nachts in een doos voor de deur gezet hebben
Ik denk dat die man mij gewoon niet goed begrepen heeft... Hij is harry komen halen in een doosje... Wel heel sneu die kinderen alsmaar waar is onze harry nou?? Ja onze harry slaapt... (maar ze komen over tijdje een nieuwe Harry uitzoeken)