Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. LIQUITA schreef:Ik hoop eigenlijk dat we de komende dagen niet zo snel gaan. Ik heb pas de 2e paasdag in de avond tijd om eventueel Part 5 te openen. Nou ja, en anders gaan jullie maar lekker door in het Jeugdige (NOOD) topic dat in mijn onderschrift staat. Ik zag dat Meelen daar al gereageerd heeft en het doet het nog, hihihi.
Ik ga m'n bedje opzoeken, moet het weekend werken![]()
![]()
![]()
.

. meelen schreef:Goedemorgen medeboksters. Voor de mensen die vandaag een buitenritje gaan maken zijn hier de weersvoorspellingen.
Opgesteld op zaterdag 11 april 2009 om 08.02 uur.
Tamelijk zonnig, geleidelijk aan enkele (onweers)buien en mogelijk hagel
De zon speelt vandaag een belangrijke rol. Toch is het wat minder uitgesproken zonnig dan gisteren het geval was. Met name in het zuidwesten kunnen dikkere wolkenvelden overdrijven. De temperatuur loopt vandaag op naar zo'n 21 graden. Geleidelijk aan vormen zich opnieuw enkele regen- en onweersbuien. Met name in het oosten en noordoosten kunnen de buien intensiever zijn, er is daarbij ook kans op hagel. De wind is zwak, lokaal matig en komt overwegend uit zuidelijke richtingen. Langs de kust gaat de wind vanmiddag vanaf zee waaien en kan het daardoor op de stranden even flink afkoelen.

Tytje schreef:Ate, Thierry loopt de hele dag met het ukje. Al zijn vriendjes hebben haar al gezien, leek wel kraamvisite. Tis een schatje en zeer tam. Het gaat goed samen met het andere konijn.
xan schreef:Liquita en Sandra: Lekker buitenritje gehad ???
Ik heb ook mijn vuurdoop voor dit jaar weer gehad.
Wij hebben wel alles gestapt omdat wij er wandelaars bij hadden, maar No was superbraaf hoor.
Alleen stilstaan vindt ie niets. Dan gaat ie lopen draaien.
Langs de leeghwaterweg had ie wel iets van "Oh Spannend" maar op de
zaanse schans was het zo indrukwekkend, dat ie er niets meer van maakte.
En toen weer op de dijk heb ik hem lange teugel gegeven, en zo naar huis gelopen.
Ik heb zin in 2e paasdag.