Dus we gaan Sanne opgeven voor Idols en Jolanda voor next top model. Geef mij maar op als beste monteur van Nederland, ik moet het hebben van mijn handigheid
josewoos
Geplaatst: 16-03-09 20:22
Love_Sanne schreef:
We hadden toch iets van een titel van: We gaan naar deel vijf want ik ben een lekker wijf ofzo?
ooohja hahaha daar kwam ik uiteraard mee (het lekkerste mokkel)
En als ik dan niet win, maak ik gewoon hun auto's onklaar dat ze niet meer weg kunnen rijden!
josewoos
Geplaatst: 16-03-09 20:23
ilieben schreef:
Dus we gaan Sanne opgeven voor Idols en Jolanda voor next top model. Geef mij maar op als beste monteur van Nederland, ik moet het hebben van mijn handigheid
Dan ga jij met je handigheid mee doen aan dat uitvind programma op sbs6
_Anneke_
Love_Sanne schreef:
We hadden toch iets van een titel van: We gaan naar deel vijf want ik ben een lekker wijf ofzo?
josewoos
_Anneke_ schreef:
of wie is de chef ireen? kun je een beetje koken?
jep ze kan heerlijk koken
_Anneke_
josewoos schreef:
ilieben schreef:
Dan ga jij met je handigheid mee doen aan dat uitvind programma op sbs6
oeh een messenset!! Dat win ik echt niet met mijn modellen carriere hoor! Ik krijg alleen maar aanbiedingen in warme landen met witte stranden en heel veel geld
Ja, offe, Hollands next top horse? Er moet hier toch een paardje zijn die dat kan winnen? Ziackje omdat ie zo goed kan springen ofseuw? Is er iemand die daar z'n paard voor heeft opgegeven? Dan ga ik ff stemmen
Hihi, ik kan geneens punniken, dat heb jij me vroeger nooit geleerd, want jij kon het wel!
Kon ik dat? Ik zou dus echt niet weten hoe...
josewoos
Geplaatst: 16-03-09 20:26
Love_Sanne schreef:
Ja, offe, Hollands next top horse? Er moet hier toch een paardje zijn die dat kan winnen? Ziackje omdat ie zo goed kan springen ofseuw? Is er iemand die daar z'n paard voor heeft opgegeven? Dan ga ik ff stemmen