Hop hop hop De RSVAbokkers in gálop! [DEEL 8!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hop hop hop De RSVAbokkers in gálop! [DEEL 8!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 19:35

Heb net superlekker op Bailey gereden Lovers.
Eerst zat ik op Jozele, gewisseld met Laura, dus ik kon lekker weer op me ventje rijden Lovers.
Ik heb zo geweldig heerlijk gereden Bloos! Lovers !.
Bails wou het echt, dus hij was heerlijk voor het been.
We gingen werken aan dat je als je eenmaal lekker voorwaarts aan het bv. draven bent, dat je dan niet meer hoeft aan te drijven.
Nou, ik heb het echt geen enkele keer hoeven doen Lovers.

Na een paar halt - galop overgangen werd hij alleen een beetje moe, dus ik heb hem een paar keer flink op zijn sodemieter moeten geven.
Uiteindelijk liep hij wel redelijk aan de teugel (dus nagevelijk en achterhand eronder Kwijl ).
Na afloop moest ik helaas een beetje opschieten anders had ik hem even gedoucht Boos!.

En we hebben de cap in het zwart met wit Lachen

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:02

eindelijk doet bokt het weer, ik kon er 2 dagen niet op, kreeg bijna afkick verschijnselen Nagelbijten / Gniffelen Clown
Emma, ik vind het wel l.ullig dat je geen foto's van mij hebt gemaakt gister, je zei dat je ook foto's om half 8 zou maken dus ik verheugde me op nieuwe rijfoto's, en vind het heel erg banketstaaf dat je het niet gedaan hebt en gewoon naar huis bent gegaan..Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:03

Noortje, ik ga nu tegen jou zeggen wat ik ook tegen Melanie gezegd heb;

Ik dacht dat je ook om half 7 reed, ik had tegen mijn ouders gezegd dat ik naar huis zou komen om kwart voor 8, dus het lukte niet meer.

En bovendien;

Ik sta daar GVD bijna elke woensdagavond, ik wordt dat gezeik een beetje zat. Ik doe het nog steeds voor mijn plezier hoor? Nagelbijten / Gniffelen

Maar Noor, als je het lüllig vind, dan is dat je eigen probleem (bedoel het niet zo lüllig als het klinkt), want ik kan er nu ook niks meer aan veranderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:04

Malou gaat niet door Verdrietig.

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:10

emma, dit heeft helemaal niets met melanie te maken !!!!
melanie reed toch om half 7, dus daar heb je gewoon foto's van kunnen maken, en ik heb zoooo vaak in het topic neergezet dat ik om HALF 8 spring ! en al die tijd zei je, jaa ik kom foto's van jouw maken, dus ik ben gewoon vet pissig omdat je het gewoon niet gedaan hebt !!
en in de tijd VOOR je wegging had je genoeg mooie plaatjes kunnen schietenn !!!
dus ik vind het gewoon F*cking l.ullig van je

Dj69

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:11

Jammer dat het niet doorgaat Emma. Was dat het verzorgpaardje wat jij eventueel zou gaan doen??

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:15

Pebbs schreef:
eindelijk doet bokt het weer, ik kon er 2 dagen niet op, kreeg bijna afkick verschijnselen Nagelbijten / Gniffelen Clown
Emma, ik vind het wel l.ullig dat je geen foto's van mij hebt gemaakt gister, je zei dat je ook foto's om half 8 zou maken dus ik verheugde me op nieuwe rijfoto's, en vind het heel erg banketstaaf dat je het niet gedaan hebt en gewoon naar huis bent gegaan..Boos!

Noortje je kan toch ook gewoon normaal reageren? Emma maakt ook foto's voor haar lol en niet omdat het MOET!
En ze dacht dat je gewoon om half 7 moest rijden en ze had tegen haar ouders gezeght dat ze rond half 8 thuis zou zijn.
En als jij in ene om half 8 moet rijden vind ik het logisch dat ze naar huis gaat omdat ze dat had afgesproken.
Vind het een beetje banketstaaf dat jij nu zo boos op haar wordt. Het zijn maar foto's en ze doet het voor haar plezier en in haar vrije tijd!!!

incalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:17

Pebbs schreef:
emma, dit heeft helemaal niets met melanie te maken !!!!
melanie reed toch om half 7, dus daar heb je gewoon foto's van kunnen maken, en ik heb zoooo vaak in het topic neergezet dat ik om HALF 8 spring ! en al die tijd zei je, jaa ik kom foto's van jouw maken, dus ik ben gewoon vet pissig omdat je het gewoon niet gedaan hebt !!

Misschien moeten jullie het maar zo zien.. volgende keer beter..
en ik denk dat als je zo boos wordt op Emma dat ze de volgende keer hélemaal geen foto's meer komt maken van je..
terug draaien kan niet meer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:17

Ok, aangezien ik nu toch bezig ben met klagen wil ik dit ook nog even kwijt;

Ik heb het idee dat ik onwijs gebruikt wordt.
Bij sommigen heb ik gewoon het idee "dat ze me alleen mogen omdat ik een goede camera heb".
En ik ben heus niet dom, ik kan dondersgoed aanvoelen wie mij aardig vind en wie mij niet aardig vind.
En bij sommigen heb ik dat gevoel gewoon niet.
Wie zich nu aangesproken voelt, kan weten dat het over zichzelf gaat.
Nou hoeft niet iedereen gelijk in de verdediging te schieten want ik doe het met plezier, máár.

Ik heb besloten dat ik voortaan shoots ( dus als ik echt op aanvraag van iemand rijfoto's en portretfoto's kom maken, niet van een les of even snel wat portret op de dijk oid. ) niet meer gratis doe.

Ik hanteer een vriendenprijsje van 5 euro en ik hou mezelf en de mensen waarbij ik shoots doe daaraan.

Shoots die nog gepland staan of mensen waaraan ik had beloofd foto's te maken, hoef ik geen geld voor, maar ik heb het gewoon onwijs druk (nu nog niet zo, maar binnenkort gaat het weer oplaaien), en fotografie is iets wat ik erbij doe als hobby.

Nou heb ik een beetje gekeken, en het kost mij 3 jaar sparen om het geld van die camera weer terug te krijgen.
Dan geef ik ook nog maandelijks een bedragje aan geld uit, dus waarschijnlijk is het nog langer.
Ik wil dat proces gewoon een stukje versnellen door voor shoots die ik doe geld te vragen.

Het zat ervan te komen, het speelt al een poos in mijn gedachte, en nu is er gewoon een punt, dat ik het gewoon zat ben.

Dus, voor alle duidelijkheid.
Wat kost geen geld;
Foto's van een les, dus waar meerdere mensen in rijden.
Gewoon als ik op de manege ben met mijn camera wat losse portretfoto'tjes bv. op de dijk (of na een wedstrijd oid. ).
Wedstrijden (dus ook onderlinge springwedstrijden).

Wat kost wel geld;
Een shoot (dus portret, rijfoto's, losgooifoto's van iemand specifiek).
Als ik van een les van 1 persoon foto's kom maken.
Het nabestellen van foto's na een wedstrijd.

Even snel wat over dat laatste;
Dat is dus als je zonder © een foto wilt.
Dit kost geen drol - 25 c. per foto of misschien zelfs 10 c. per foto voor jullie.

Ik probeer dus ook te sparen voor betere lenzen, zodat ik nog betere foto's kan maken.
Dat lukt niet als ik alles maar gratis blijf doen.

incalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:18

Beter íets dan niets.. dan maar een keer wat langer wachten..

Anoniem

Pebbs schreef:
[naam], dit heeft helemaal niets met melanie te maken !!!!

Noor, ik kan het ook andersom zeggen.
Ik vind het F*cking l.ullig van jóu dat je zo doet.
Ik zit hier serieus te janken, zo boos ben ik nu op je.
Verder ga ik er maar niet op in want ik heb hier écht geen zin in.

Zit al zo klöte in me vel.

Astor

Vind het gewoon banketstaaf Noortje dat je zo tegen Emma tekeer gaat terwijl ze gewoon in haar vrije tijd bijna elke woensdag avond op de manege staat omdat jullie foto's willen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:19

Dj69 schreef:
Jammer dat het niet doorgaat [naam]. Was dat het verzorgpaardje wat jij eventueel zou gaan doen??

Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:20

incalover schreef:

Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:21

En mijn shoots zijn getaxeerd op 20 euro, dus zeg maar niet dat 5 euro veel geld is.
Zitten er niet genoeg leuke foto's tussen, no offence, my fault, dan krijg je het geld gewoon terug.

incalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:21

incalover schreef:

dit was niet op jou verhaal hoor emma, maar het hoort nog bij me andere

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:22

incalover schreef:
incalover schreef:

dit was niet op jou verhaal hoor [naam], maar het hoort nog bij me andere

Ooh ik vind het prima Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:24

Wedden dat een hoop mensen mij nu niet meer zo aardig vinden Nagelbijten / Gniffelen

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:26

jeetje wat een vriendencluppie weer hierow hee...
echt geweeeldig hoe jullie voor mekaar opkomen super ..
ze staat er elke woensdag jaa dat klopt, maar niet voor mij..
en ik denk dat emma inmiddels wel weet dat ik om half 8 rijd, en ik heb ook al zo vaak gezegd dat ik om half 8 rijd, en ik vind het gewoon super jammer, en dan denk je maar dat ik je gebruik, maar dat was echt niet mijn bedoeling, ik vind je aardig en je maakt mooie foto's, ik dacht dan kan ik weer eens wat mooie plaatjes hebben, en misschien 1tje uitvergroten voor thuis, een mooie springfoto van bailey en mij.
dat was mijn bedoeling, en niet om je te gebruiken echt niet ..
als je dat wil blijven denken dan doe je dat maar, maar het was niet mijn bedoeling, en ook niet om je aan het huilen te maken.
ik vond het gewoon l.ullig omdat ik er op gerekend had en me verheugd had dat ik weer nieuwe foto's kreeg, das alles

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:28

Noortje je weet dat het niet zo is!! met dat vriendenclubje en dat we voor elkaar opkomen? Yeah right?
En het is helemaal niet om tegen jou in de gaan ofzo want ik vind je een super lieve meid en dat weet je!!
En logisch dat je het super jamer vind dat ze naar huis moest omdat je al zo lang geen mooie rijfoto's hebt./
Maar ze komt echt wel een keer foto's maken hoor & anders kom ik een keertje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:28

Ja Noortje, je kan wel blijven zeggen dat ik het wist, maar ik ga het je nu nog een keer zeggen;

IK WIST NIET DAT JE OM HALF 8 REED, IK DACHT DAT JE OM HALF 7 REED!.

Dus ik kom snel langs om foto's te maken, alleen nu moeten daar goede afspraken over gemaakt worden.

incalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:30

Pebbs schreef:
jeetje wat een vriendencluppie weer hierow hee...
echt geweeeldig hoe jullie voor mekaar opkomen super ..
ze staat er elke woensdag jaa dat klopt, maar niet voor mij..
en ik denk dat emma inmiddels wel weet dat ik om half 8 rijd, en ik heb ook al zo vaak gezegd dat ik om half 8 rijd, en ik vind het gewoon super jammer, en dan denk je maar dat ik je gebruik, maar dat was echt niet mijn bedoeling, ik vind je aardig en je maakt mooie foto's, ik dacht dan kan ik weer eens wat mooie plaatjes hebben, en misschien 1tje uitvergroten voor thuis, een mooie springfoto van bailey en mij.
dat was mijn bedoeling, en niet om je te gebruiken echt niet ..
als je dat wil blijven denken dan doe je dat maar, maar het was niet mijn bedoeling, en ook niet om je aan het huilen te maken.
ik vond het gewoon l.ullig omdat ik er op gerekend had en me verheugd had dat ik weer nieuwe foto's kreeg, das alles

Toch vind ik dat Emma gelijk heeft.. Knipoog

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:33

ach zoek het lekker uit

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:35

Pebbs schreef:
ach zoek het lekker uit

kom op noortje je gaat je toch niet verlagen om te zeggen zoek het lekker uit?
het is toch goed zo? en emma komt snel foto's van je maken!
dat heeft ze net gezegt!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:43

verlagen ?! hoe kom je daar nou bij ?!
ik verlaag me niet tot zo'n niveau