Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eevj schreef:die dan voor de manege? of snap ik t verkeerd
Eevj schreef:Oke dat is mooii!
Vind het altijd zonde als van die goed aangelegde poonies of paarden dan op een manege eindigen
Stef_Winston schreef:Zeker. Ik hoor net van Julika dat ze hem donderdag met 4 man hebben moeten vangen! Vandaag heb ik hem niet gezien. Mss bij Leone en Teun op de wei?
Stef_Winston schreef:Donderdag zou die weer terug zijn? Hij was nadat ie gevangen was de wei op gegaan hoorde ik.
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:Donderdag zou die weer terug zijn? Hij was nadat ie gevangen was de wei op gegaan hoorde ik.
waar moesten ze hem vangen dan?
Stef_Winston schreef:In de bak denk? Was denk iemand vanaf gevallen? Lies had hem gewoon langer meoten rijden
DJoysDesignz schreef:Ja en de paarden gaan om en om naar de weidat is wel lekker natuurlijk
. Ze kijken echt goed naar ze hoor, loopt het paard even niet lekker wordt er gelijk iemand bij gehaald om te kijken,
Musketier bokt ookmaar die heeft nergens last van hoor, alleen een eigen willetje.
Eevj schreef:ik had t ook niet over chardon, gewoon over manege's in het algemeen
Eevj schreef:ik had t ook niet over chardon, gewoon over manege's in het algemeen
kimmiepimmie schreef:vanavond rond 8 uur/9 uur komt kariq aan op chardon