Nou oké het is dan misschien wel een sport (of een vorm van bewegen) maar dan vind ik het een flutsport
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind dressuur vaak ook mooi om te zien hoor, heb je Anky's kur gezien van het NK. Echt wel mooi
Ik vind dat niet zo interessant 
, vooral de kür op muziek
. Maar springen is ook wel leuk om te kijken
, hopen dat de balken dr af gaan
.
, bij mij op stal ging dr iemand dr paard voor het eerst longeren met touwtjes.... Het arme dier
. Heeft de hele tijd in de krul moeten lopen van het warm stappen tot het uitstappen...
)
We kletsen ook lekker door, maar ik ga weer. Toch maar even hard natuurkunde leren
En je paard niets laten doen (daar zal het dan wel op neer komen bij mij, ik weet hoe handig ik ben met lange lijnen
)

.
) en naar buiten doet hij ook netjes. Ik gebruik de zweep nu trouwens nauwelijks, maar wat je zegt wen hij moet wel even doorhebben dat ie moet lopen en dan ook nog op de buitenhoefslag.
Nu maar hopen dat het niet heel slecht weer wordt.
, nou ja... Laarzen poetsen, portfolio af maken uhmmm en nog meer van die dingetjes 
. Ik hoop echt voor hem (en eline) dat ie snel beter wordt.... Eline maakt zich anders veel te veel zorgen (logisch) en dat is niet goed nu ze zwanger is.... Ze mag ook al niet meer werken en ze moet veel rusten want anders moet ze helemaal plat... Dan heeft ze helemaal een groot probleem (vooral omdat ik bijna op vakantie ga).
) Even een verslag afmaken en inleveren en dan heb ik helemaal een week vrij
(Want ik heb het al zo zwaar natuurlijk...)