meelen schreef:Volgens mij kun je beter een tomtom nemen.
(die verhalen die ik heb gehoord............)
Die verhalen gingen over Xan (nee niet het paard)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:Volgens mij kun je beter een tomtom nemen.

ATE schreef:ja we hebben toch wat over om naar gradus te kijken nu bed al weer uit en dat op de vrije zaterdag hopenlijk komt gradus met een beker terug
Ben ik helemaal met je eens.
, dus als jullie een auto allemaal rondjes zien rijden op de rotondes die we tegenkomen, help me dan, want dan is Anke de weg kwijt

winnitou schreef:meelen schreef:Volgens mij kun je beter een tomtom nemen.
Die verhalen gingen over Xan (nee niet het paard)

winnitou schreef:volgens mij is de eerste rotonde pas bij Oss. Of je moet die bij Koog a/d Zaan bedoelen. maar dan gaan we gewoon bij Meelen langs om de weg te vragen
xan schreef:Hoi Mireille, als je de NK bedoelt, die moet hij morgen nog rijden![]()
Heb me net een versuffig gezocht naar het adres van dat KNHS gedoe in Wanroy, maar heb het gevonden hoor !!! Het is 1 uur en 42 minuten rijden vanaf mijn huis, dus vanaf Anke 10 minuten langer![]()
Grardus moet (als het goed is) rond 11 uur starten. Dus als we rond half 9 vertrekken, kunnen we nog op ons gemakje daar koffie drinken en rondkijken.
Mireille1970 schreef:Ex Aequo 16e zag ik staan met 62%.
Hebben jullie nog iets echt aparts gezien?
winnitou schreef:Mireille1970 schreef:Ex Aequo 16e zag ik staan met 62%.
Niet zo zeer gezien, wel besloten......

Mireille1970 schreef:Ex Aequo 16e zag ik staan met 62%.

ATE schreef:helaas gradus geen prijs maar al met al hebben we een hele leuke dag gehad lekker veel gelachen
, en een gezellige dag was het zeker
. 
Wij hebben in ieder geval weer stof tot ......... xan schreef:Het was zeker een leuke dag.
En weten jullie ????????? Anke en ik kregen het toch voor elkaar om verkeerd te rijden![]()
![]()
![]()
Ach, we vonden toen wel meteen een leuk tentje om wat te eten.
Toen hebben we de kaart erbij gepakt, en zijn weer omgedraaid en de goede weg gevonden.
Bijna bij de snelweg aangekomen, dacht ik links te blijven rijden (makkelijk en gaat sneller). helaas was de oprit naar de snelweg aan de rechterkant........gemist........ dus weer omdraaien![]()
![]()
Wij hebben in ieder geval weer stof tot .........
, jullie zullen wel lekker gelachen hebben.winnitou schreef:Mireille1970 schreef:Ex Aequo 16e zag ik staan met 62%.
Niet zo zeer gezien, wel besloten......
LIQUITA schreef:Ik vergeet helemaal de leuke spelletjes op de snelwegHahaha, die Xan en Winnitou...lekker stel zijn jullie, jullie zullen wel lekker gelachen hebben.
Wij hebben "lekker" gegeten in een AC restaurant (heb je de mail al verstuurd ATE?), daarna nog een ijsje gegeten bij de grote M en natuurlijk nog even gezellig geborreld bij Veldt.
.