zo heb ik mnkleren die onderop in mn kast liggen ook nog eens aan

gewoon voorzorgmaatregelen treffen en als je die goed nastreeft + je medemensen vanstal dan zal er niets gebeuren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jow schreef:toppie hè!! kreeg vanmiddag sms van veearts, dus dat is weer geruststelling
en lessen.

, maar ik was dus les van de Schouwse om daar te kunnen rijden, toen dat veldje verviel, ben ik gestopt bij de Schouwse, maar wilde dus de orun doen en dacht....
kan niet weer aankloppen bij de Schouwse nu
....maargoed, denk dat ze daar ook denken; je betaald toch ? Hoe en wat je dan doet....maakt niet uit....lijkt me ?

.
alhoewel een meisje van de Shirevereniging met haar Clyde ook de orun heeft gedaan, maar zij rijdt er m1 mee.

okee, voorzichtigheid geboden, je gaat nu niet met je paarden leuk op verschillende maneges wedstrijden rijden, maar zelf lesgeven ?
Jow schreef:dressuur
ik heb niv 2 gedaan
acacia schreef:Jow schreef:dressuur
ik heb niv 2 gedaan
okee, tuurlijk![]()
Maar je hoeft niet eerst basis te hebben om naar niveau 2 te kunnen, dus of Monique dan eerst de basis heeft gedaan ?
Nouja, ik heb er zin an. Vrijdag een cursus nog bij Annemarie vd Toorn, ook altijd erg leuk.Gewoon zo'n lekkere ongedwongen sfeertje altijd daar.Leuke dagen !
Ik hoop dat de orun ook een beetje zo is, maar ik hoor andere verhalen, allemaal wat strakker en strenger...
Tis wel hobbie hoor, dussuhhh