Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik bedoel is weer een jaar verder.. dan zit ik ook met mijn studie en zo 
. En je wilt op kamers, Yasmine? Heb geen idee hoor, maar heb je eigenlijk al recht op een beurs voor uitwonenden en een OV en zo? Of krijg je dat pas vanaf je 18de? Anders wordt het al helemaal duur!

)
). Dus ik denk dat ik me wel een arm studentje mag noemen.

vanuit waddinxveen is dat minimaal 1,5 uur reizen en ook weer 1,5 uur terug 
dan ben ik trouwens ook achttien 
lijkt me heel erg leuk maar als ik eenmaal op kamers zit zal ik toch wel krapjes zitten
(giga gat in de hand
) 
loveshadow schreef:Ik leen al een tijdje, anders kan ik echt niet rondkomen. Ik heb een tijdje zo'n 400 euro huur per maand (inclusief) moeten betalen omdat we toen nog geen huursubsidie kregen, nou, dan red ik het niet zonder lenen. Gelukkig hebben we nu huursubsidie met terugwerkende kracht, dus nu is het een stuk goedkoper. Maar ik betaal dus collegegeld, boeken, huur (ik woon dus wel op kamers), elektriciteit/gas/water, ziektekosten, eten, drinken.. Je krijgt dan wel studiefinanciering en een beurs voor uitwonenden en een bijdrage van m'n ouders, maar daar kan ik niet van rondkomen als ik daarnaast ook nog wat leuke dingen wil doen. Ik werk wel, maar dat is een vrijwilligersbaantje en daar krijg ik dus nauwelijks iets voor (maar het is zo leuk). Dus ik denk dat ik me wel een arm studentje mag noemen.
![]()
Ik studeer net als Tamara aan de universiteit in Groningen
Whieee, vrijdag rijden!
Marijee schreef:http://i664.photobucket.com/albums/vv2/ ... 1250155710
dat vind ik wel een erg gave foto zeg van wiko![]()
hihi, jij doet nu toch nog VWO?
nog anderhalf jaar te gaan en daarna nog een studie erachteraan. Ben (helaas) nog lang niet van school af, haha.
.
. Mijn buren gaan verhuizen naar Havelte, zodra het huis verocht of verhuurt is(oke, dat kan nog even duren aangezien het vanaf spetember te koop staat
). Maar goed, ik reed twee paarden bij ze. Aron is maandag verkocht naar Brabant en gaat morgen weg(mitst hij wordt goedgekeurd). Snik... echt een heerlijk dier om te rijden.... En Martijn houden ze in gedachten, ze vonden hem ook een leuk paard maar hij was te schrikkerig. Onzin! Hij bokte een paar keer toen ze erop zat, maar hij was ook nog nooit in die bak geweest, en al een week niet gereden! Maar goed ik vindt het helemaal niet erg als mijn lieveling nog even blijft... Meestal kan ik redelijk goed afscheid nemen van de paarden, maar met Martijn heb ik gewoon een hoop meegemaakt. Zo stond hij van de zomer bij Zaza in het land, en heeft helemaal meegekregen hoe zij in de sloot kwam en dit niet overleefde. Hij had toen in niemand vertrouwen, behalve mij. Echt als hij wordt verkocht ga ik hem echt missen... Ook omdat het rijden bij Evert dan is afgelopen.
.
En Tamara, als je op Kanjer gaat moet je hem maar even een knuffel van mij geven

Had laatst een droom en ik reed op wel 4 verschillende paarden behalve Kanjer.
Was trouwens wel echt een enorm grappige droom, kan me nog maar 2 paarden herinneren. Het ene paard was de vader van Bram en was echt ENORM en bont.
En het andere was een super lief ponytje alleen ging die super snel.
Goh, wat klinken dromen toch raar als je het opschrijft.
Maar hij is bijna droog, dat moet die wel redden voor half 2.
Heb er zin in!