Stal de Vrijhoeve in Hazerswoude

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Sammy_

Re: Stal de Vrijhoeve in Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 06:53

Doei! ik ga naar stal...

edit: ahh me lievelings nummer op de radio(niet dat iemand die nu luisterd Knipoog )

xxxxjes

Ugene2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 09:36

Goedemorgen, wat is het hier weer druk Bloos!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 12:20

Ugene2001 schreef:
Heb de foto van Sally nog even extra bewerkt, is nog aardig gelukt Haha! :

Afbeelding

Gave foto!! Heb van Alix begrepen dat het zo goed was gegaan!! Gaaf hoor!! Baal nu alleen maar meer, dat ik niet mee was, maarja...volgende keer beter..

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 14:32

Ontdek zojuist dit topic, wat leuk zeg!
Ik ben gisteren bij jullie op stal wezen kijken, mijn veulen kom namelijk eind augustus in de opfok te staan op de vrijhoeve!!!

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:55

Leuk zeg!

ik ga douchen en me bedje opzoeken Knipoog (meeste weten wel waarom Clown )

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 18:57

Afbeelding

nog heel even een foto;tje want deze hoort bij het topic.. volgende keer meer..

super_freek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 19:51

Marleen_ schreef:
Ik ben gisteren bij jullie op stal wezen kijken, mijn veulen kom namelijk eind augustus in de opfok te staan op de vrijhoeve!!!

We zullen goed op je veulen letten!! Laat even weten wanneer je komt, dan kunnen wij (de gezelligste mensen van de stal) jouw en je veulen verwelkomen Lachen.

Sam echt onwijs leuk die foto van Ginger. Ik vond haar echt ADORABLE!!
Hoe is het met je oog? Ik zal morgen ff foto's uploaden van mijn oog toen die ook zo dik was.

Mauss gefeliciteerd met je reserve kampioenschap.
Ik ga weer naar Zoetermeer vanavond, ik ga lekker naar de voorpremiere van Transformers.
Heb er zin in,

super_freek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 19:54

Marleen_ schreef:

Ik zag in je profiel dat je een haflingerveulentje hebt. Dan ben je bij mij aan het goede adres. Ik ben de trotse eigenaresse van een geweldige haflinger. En alle haflingerveulentjes krijgen van mij een 'special treatment'.
Ben erg benieuwd naar je veulen.

Ugene2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 20:37

Helluu, ben ik ook weer even Haha! .

Marleen_ Leuk dat je bent komen kijken voor de opfok Ja . Laat even weten wanneer je komt, dan kunnen we je idd verwelkomen Haha! .

Heb wat minder nieuws, Ugene heeft sinds gister een warme pees op de plek waar hij die blessure had Boos! . Heb gister gelijk 20 min. staan koelen en vandaag een koelbandage gehaald zodat Mars niet zo heel veel moeite hoeft te doen Clown .
Hij mag dus even niet het land op, zolang z'n been nog warmer is als de ander ook niet rijden en alleen stappen aan de hand. Hoop zo dat het niks is . Ben nu dus helemaal kroes Verdrietig kroes is bij ons t woord voor blehh/k*t enz

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:16

hallo allemaal

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:16

leuk dat je veulentje op het land komt marleen.
wij zullen goed op hem passen ja

@wen dank je

maxxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:36

Marleen_ schreef:

Hoi heb je een haflinger. Want dan moet je vooral Super Freek en Maxxlover volgen. Want wij hebben echte super haflingers. hahahaha

maxxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:40

mauss schreef:
hallo allemaal

Neem je dan wel eten en drinken voor je fans mee, dan willen we er wel over nadenken om te komen juichen. (Geintje)

maxxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:42

_Sammy_ schreef:
Leuk zeg!

ik ga douchen en me bedje opzoeken Knipoog (meeste weten wel waarom Clown )

He sammy is je oog al blauw??????

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:43

leuk dat je er was om te kijken en de volgende keer is het wel een stukje verder

maxxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:44

Ugene2001 schreef:
Helluu, ben ik ook weer even Haha! .

Marleen_ Leuk dat je bent komen kijken voor de opfok Ja . Laat even weten wanneer je komt, dan kunnen we je idd verwelkomen Haha! .

Heb wat minder nieuws, Ugene heeft sinds gister een warme pees op de plek waar hij die blessure had Boos! . Heb gister gelijk 20 min. staan koelen en vandaag een koelbandage gehaald zodat Mars niet zo heel veel moeite hoeft te doen Clown .
Hij mag dus even niet het land op, zolang z'n been nog warmer is als de ander ook niet rijden en alleen stappen aan de hand. Hoop zo dat het niks is . Ben nu dus helemaal kroes Verdrietig kroes is bij ons t woord voor blehh/k*t enz

He Veer, ga je morgen nog mee, of ga je heen met marsha mee?? Wij vertrekken n.l van huis en niet vanaf stal. Dus laat het nog even weten.

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:49

succes morgen

Ugene2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:51

maxxlover schreef:
He Veer, ga je morgen nog mee, of ga je heen met marsha mee?? Wij vertrekken n.l van huis en niet vanaf stal. Dus laat het nog even weten.

Hey, ik ga denk ik niet meer mee. Ben erg saggo door die k*tpoot van dat beest en dan ben ik niet erg gezellig Knipoog . Wil ook ff lekker met hem knuffelen enzo voor ik wegga en moet alles nog inpakken Clown . Ik ga volgend jaar wel mee Haha!

maxxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:57

Ugene2001 schreef:
maxxlover schreef:

Hey, ik ga denk ik niet meer mee. Ben erg saggo door die k*tpoot van dat beest en dan ben ik niet erg gezellig Knipoog . Wil ook ff lekker met hem knuffelen enzo voor ik wegga en moet alles nog inpakken Clown . Ik ga volgend jaar wel mee Haha!

Is goed, als je wilt en als het lukt wil je dan maxx en freek nog even in het bakkie zetten. Als je geen zin hebt doe je het gewoon lekker niet. Geen enkel probleem hoor. Maar zeker poedersuiker van dat been joh, en precies wanneer je op vakantie gaat. Maar maak je geen zorgen hoor want we zorgen allemaal goed voor hem.

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 22:00

je paardje is in goede handen veer

Ugene2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 22:00

Denk wel dat het lukt, dus zet ze wel ff buiten Haha! .
Gene zoekt het idd lekker uit zo Clown . Maar laat hem gewoon niet los (geen land en bakje) en alleen maar stappen aan de hand en koelen. Als het dan na mijn vakantie niet over is bel ik gewoon Bodegraven weer.
Vind mezelf eigenlijk echt een zeikwijf zo, maarja tis toch m'n kindje en ben gelijk bang dat het weer helemaal mis is Clown

Ben ook erg blij dat er zo goed opgelet wordt bij ons op stal, Marjolein is ook zo lief om elke dag even zijn been te gaan voelen enz. Vind het wel eng om weg te gaan maar ik weet dat hij in supergoede handen is dus dat maakt me wel geruster Ja
Laatst bijgewerkt door Ugene2001 op 30-06-07 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

maxxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 22:01

WolinLotte schreef:
Ugene2001 schreef:
Heb de foto van Sally nog even extra bewerkt, is nog aardig gelukt Haha! :

Afbeelding

Gave foto!! Heb van Alix begrepen dat het zo goed was gegaan!! Gaaf hoor!! Baal nu alleen maar meer, dat ik niet mee was, maarja...volgende keer beter..

Gave foto zeg! en toppie hoor Lex onwijs knap gereden.

maxxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 22:06

Ugene2001 schreef:
Denk wel dat het lukt, dus zet ze wel ff buiten Haha! .
Gene zoekt het idd lekker uit zo Clown . Maar laat hem gewoon niet los (geen land en bakje) en alleen maar stappen aan de hand en koelen. Als het dan na mijn vakantie niet over is bel ik gewoon Bodegraven weer.
Vind mezelf eigenlijk echt een zeikwijf zo, maarja tis toch m'n kindje en ben gelijk bang dat het weer helemaal mis is Clown

Ben ook erg blij dat er zo goed opgelet wordt bij ons op stal, Marjolein is ook zo lief om elke dag even zijn been te gaan voelen enz. Vind het wel eng om weg te gaan maar ik weet dat hij in supergoede handen is dus dat maakt me wel geruster Ja

Nee hoor je bent geen muts. Wij zijn zelf ook zo voorzichtig, maar ik weet niet wie hem verzorgt maar wen en ik willen met alle liefde ook met hem stappen en spuiten hoor dus geef dat maar door aan wie hem doet voor je (Marsha denk ik) echt zeggen hoor we doen het echt met liefde voor jou en je paard.

Ugene2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 22:09

Marcia doet hem idd, en stappen + koelen is natuurlijk nooit weg. Als jullie zin en/of tijd hebben mag dat altijd Ja . Zal Yvon morgen ook even een berichtje sturen dat hij het land niet op mag en even op half voer moet. Hoop dat hij wel te hanteren blijft Bloos
Echt SUPER dat jullie willen helpen!

maxxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 22:10

Ugene2001 schreef:
Marcia doet hem idd, en stappen + koelen is natuurlijk nooit weg. Als jullie zin en/of tijd hebben mag dat altijd Ja . Zal Yvon morgen ook even een berichtje sturen dat hij het land niet op mag en even op half voer moet. Hoop dat hij wel te hanteren blijft Bloos
Echt SUPER dat jullie willen helpen!

Geen enkel probleem we doen het graag voor je. Gaat helemaal goed komen. Ga jij maar lekker genieten van je vakantie.