ik ga naar stal...edit: ahh me lievelings nummer op de radio(niet dat iemand die nu luisterd
)xxxxjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik ga naar stal...
)
Ugene2001 schreef:Heb de foto van Sally nog even extra bewerkt, is nog aardig gelukt:
(meeste weten wel waarom
) 
Marleen_ schreef:Ontdek zojuist dit topic, wat leuk zeg!
Ik ben gisteren bij jullie op stal wezen kijken, mijn veulen kom namelijk eind augustus in de opfok te staan op de vrijhoeve!!!
.Marleen_ schreef:Ontdek zojuist dit topic, wat leuk zeg!
Ik ben gisteren bij jullie op stal wezen kijken, mijn veulen kom namelijk eind augustus in de opfok te staan op de vrijhoeve!!!
.
. Laat even weten wanneer je komt, dan kunnen we je idd verwelkomen
.
. Heb gister gelijk 20 min. staan koelen en vandaag een koelbandage gehaald zodat Mars niet zo heel veel moeite hoeft te doen
.
. Ben nu dus helemaal kroes
kroes is bij ons t woord voor blehh/k*t enz Marleen_ schreef:Ontdek zojuist dit topic, wat leuk zeg!
mauss schreef:hallo allemaal
_Sammy_ schreef:Leuk zeg!
ik ga douchen en me bedje opzoeken(meeste weten wel waarom
)
Ugene2001 schreef:Helluu, ben ik ook weer even.
Marleen_ Leuk dat je bent komen kijken voor de opfok. Laat even weten wanneer je komt, dan kunnen we je idd verwelkomen
.
Heb wat minder nieuws, Ugene heeft sinds gister een warme pees op de plek waar hij die blessure had. Heb gister gelijk 20 min. staan koelen en vandaag een koelbandage gehaald zodat Mars niet zo heel veel moeite hoeft te doen
.
Hij mag dus even niet het land op, zolang z'n been nog warmer is als de ander ook niet rijden en alleen stappen aan de hand. Hoop zo dat het niks is. Ben nu dus helemaal kroes
kroes is bij ons t woord voor blehh/k*t enz
maxxlover schreef:He Veer, ga je morgen nog mee, of ga je heen met marsha mee?? Wij vertrekken n.l van huis en niet vanaf stal. Dus laat het nog even weten.
. Wil ook ff lekker met hem knuffelen enzo voor ik wegga en moet alles nog inpakken
. Ik ga volgend jaar wel mee
Ugene2001 schreef:maxxlover schreef:He Veer, ga je morgen nog mee, of ga je heen met marsha mee?? Wij vertrekken n.l van huis en niet vanaf stal. Dus laat het nog even weten.
Hey, ik ga denk ik niet meer mee. Ben erg saggo door die k*tpoot van dat beest en dan ben ik niet erg gezellig. Wil ook ff lekker met hem knuffelen enzo voor ik wegga en moet alles nog inpakken
. Ik ga volgend jaar wel mee
.
. Maar laat hem gewoon niet los (geen land en bakje) en alleen maar stappen aan de hand en koelen. Als het dan na mijn vakantie niet over is bel ik gewoon Bodegraven weer. 
WolinLotte schreef:Ugene2001 schreef:Heb de foto van Sally nog even extra bewerkt, is nog aardig gelukt:
Gave foto!! Heb van Alix begrepen dat het zo goed was gegaan!! Gaaf hoor!! Baal nu alleen maar meer, dat ik niet mee was, maarja...volgende keer beter..
Ugene2001 schreef:Denk wel dat het lukt, dus zet ze wel ff buiten.
Gene zoekt het idd lekker uit zo. Maar laat hem gewoon niet los (geen land en bakje) en alleen maar stappen aan de hand en koelen. Als het dan na mijn vakantie niet over is bel ik gewoon Bodegraven weer.
Vind mezelf eigenlijk echt een zeikwijf zo, maarja tis toch m'n kindje en ben gelijk bang dat het weer helemaal mis is
Ben ook erg blij dat er zo goed opgelet wordt bij ons op stal, Marjolein is ook zo lief om elke dag even zijn been te gaan voelen enz. Vind het wel eng om weg te gaan maar ik weet dat hij in supergoede handen is dus dat maakt me wel geruster
. Zal Yvon morgen ook even een berichtje sturen dat hij het land niet op mag en even op half voer moet. Hoop dat hij wel te hanteren blijft 
Ugene2001 schreef:Marcia doet hem idd, en stappen + koelen is natuurlijk nooit weg. Als jullie zin en/of tijd hebben mag dat altijd. Zal Yvon morgen ook even een berichtje sturen dat hij het land niet op mag en even op half voer moet. Hoop dat hij wel te hanteren blijft
Echt SUPER dat jullie willen helpen!