Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:
as de world turns marjoleinft schreef:he ate hoe zitten de hoefschoennen bij je knollie
ongeveer 6 weken dus geen idee hoe ze zitten smuidra schreef:Vooral die foto van Ate ziet er goed uit
gemaakt
marjoleinft schreef:okee nou maar hopen dat ze goed passen
LIQUITA schreef:Nee hoor
ATE schreef:waneer gaan we weer ????????
ATE schreef:LIQUITA schreef:
Zondag 1 juli
Ik zal vanaaf eens vragen hoe het er voor staat!
ja als jullie er zijn en meedoen dan doen ik en de meiden ook mee
LIQUITA schreef:ATE schreef:waneer gaan we weer ????????
Als het mooi weer is.....volgende week zondag (24 juni) ????
smuidra schreef:misschien hebben ze ze ook nog in leuke kleurtjes

ATE schreef:LIQUITA schreef:Als het mooi weer is.....volgende week zondag (24 juni) ????
dan ga ik met werk naar spaarne woude
benookduiker schreef:ben even online na dit bericht ga ik weer offline wij zijn vanaf vanavond tot zondagavond niet aanwezig op de boktsite even er tussenuit zondag op de 100
Lang weekend stroe
LIQUITA schreef:ATE schreef:
dan ga ik met werk naar spaarne woude
Ook leuk....toch? Dan wordt het een andere keer, maar gaan doen we zeker. Misschien een keer op een avondje?
ATE schreef:als erik ons wil brengen graag . heb een personeels feestje i v m 15 jarig bestaan van praxis zaandam maar we moeten uit eigen pot betalen dus best leuk maar praxis strijkt met ons geld de eer
LIQUITA schreef:ATE schreef:als erik ons wil brengen graag . heb een personeels feestje i v m 15 jarig bestaan van praxis zaandam maar we moeten uit eigen pot betalen dus best leuk maar praxis strijkt met ons geld de eer
hahaha, dat is wel een beetje raar