die vliegen al naar de andere kant als je boe roept, de meesten dan
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kooslover schreef:Ja in Leiden hadden ze die studie ookMaar ik ga toch naar InHolland omdat ze daar veel meer aanbieden wat ik leuk vind
Wist niet dat Leiden ook samenwerkte met Rotterdam. Ze hadden het alleen maar over de Haagse hogeschool...
lottehorse schreef:haha echt moet moeite.. ik zal me vrijdag dag even vertelen..
sochtens verslapen (was donderdag uber laat naar bed gegaan)
dus gouw haasten naar school op school druk reglen dat ik dingen mag herkansen.. renen van les naar les en tussen door dat regelen van toetsen.. en toen gouw naar huis op de fiets door de regen naar mijn paard dat knolletje poetsen en op stal zetten gouw naar huis eten naar mijn paard crossen en opzadelen en gouw rijden (van werk naar huis eten omkleden en naar mijn paard in 45 minuuten!) en lessen gouw paard wassen want die zat onder het zand etegeven en weer naar huis gouw omkleden moddeer er afwassen en gouw op de fiets naar een vrienden opassen met haar bij mensen en toen was ik 11 uur half 12 thuis en toen naar mijn bed.. afgemat!
Suuszels schreef:nou ze werken ook niet samen met hogeschool rotterdam geloof ik
er staat gewoon een gebouw in otterdam van hogeschool leiden.. vonden ze leuk om daar neer te zettten ofzo![]()
ik krijg wel allemaal brieven van hogeschool leiden maar ga in rotterdam naar school
om het even makkelijk te houden