Ja, Pip is leuk he? Chanel was ook niks, alleen al de leeftijd.. Ik heb vandaag voor het eerst met slof en sporen gereden, was nog best lastig dus ik heb de slof even gelaten voor wat het is. Gelukkig krijg ik er wel les bij! (Ik help op een klein handelstalletje)
OK weet ik in ieder geval weer over welke pownies we het hebben! Ja Leonie van Calyps wat een snert weer zeg, hoop dat vanmiddag beetje opklaart, wil niet binnen rijden
Volgens mij regen regen en nog eens regen! Lekker hoor ik werk de hele dag buiten, ben vanmorgen al een keer nat geregend! Maar ik vestig mijn hoop op een mooie maand september want dan heb ik vakantie! Heb gisteren binnen gereden , de bodem was prut. Een geul als hoefslag.
Gisteren heeft Koh gezwommen! In de losgooibak. EEn mega plas en hij liet zich er zo in vallen! Daar geniet hij zo van, ik zou hem wel eens in de achterste baan willen losgooien want die is alleen maar water! He barbar staat die new forester die toen ook daar heen ging er ook nog ?
Nou het was een grote stofwolk! Als het weer eens mooi weer is dan gaat hij in bad. Gisteren wel lekker buiten gereden al was het kort. Hoe was de groepsles?
afgezien van het feit dat maar 1 iemand het ook niet erg vond om buiten te lessen en we dus binnen zaten, heb ik in ieder geval fijn gereden. tijd geleden dat ik in de groepsles zo lekker ging. Jammer alleen dat ik nu spierpijn heb, en blaren! Tal gaat vanmiddag in bad, die is nu ook beige
Ohh zo, haha! Jaa wel hoor, maar hij heeft al een tijd niet meer in de paddock gestaan. Gister mocht die er weer in. Vandaar!
We hadden vanaf zaterdag 10 min gelongeerd, dinsdag was kel er opgegaan, hij was verschrikkelijk stijf. Dus woensdag en gister gelongeerd met touwtjes. Vandaag en morgen ook nog en dan wil ze er zondag weer even op gaan.
Hoop dat morgen beetje lekker weer is, worden de activiteiten over de bakken verdeeld of alle sin de binnenbak ofzo? Wij zijn er in ieder geval klaar voor