Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IkhouvanChey schreef:Op Dron vet leuk natuurlijk maar ik had gebeld of ik op Pallo kon omdat ik daar straks nooit meer op kan rijden.
Dus vond het een beetje banketstaaf vooral als ie steeds alles gaat veranderen.
IkhouvanChey schreef:50e pagina bereikt nu op naar de 60.
Moeten we wel over boeiende dingen praten.
zolang we maar lol hebben...
)
zwarteroosje schreef:@sence: zoals ik rijd heb ik steeds contact, het is zegmaar zo: je pakt de teugels op maat en laat enkele, ongeveer 3 a 4 cm langer worden. Dat rijd super en heb nog steeds contact. Want hierbij doe ik mijn handen ietsje hoger. Dus nog steeds contact. Op die manier moet ik ook instappen bij Amy zo wordt ze rustig en kan je ontspannen werken, doe je dit namelijk niet bij Amy dan heb je een levende energie bom onder je van de spanning en is van werken geen naad.
Rianne die keer dat je mee ging en ik les op Amy had, waar je die gave foto's van gemaatk had. Daar moest ik immers met wat langere teugels rijden, dat beeld bedoel ik, want Amy deed het zo goed daar!
Daar kreeg amy het gevoel dat ze niet gedwongen werd om iets te doen, maar gewoon gevraagd en dan doet ze het gewoon heel normaal uit zichzelf met een klein beetje hulp van de ruiter!zwarteroosje schreef:sheilarianne schreef:
@sence: zoals ik rijd heb ik steeds contact, het is zegmaar zo: je pakt de teugels op maat en laat enkele, ongeveer 3 a 4 cm langer worden. Dat rijd super en heb nog steeds contact. Want hierbij doe ik mijn handen ietsje hoger. Dus nog steeds contact. Op die manier moet ik ook instappen bij Amy zo wordt ze rustig en kan je ontspannen werken, doe je dit namelijk niet bij Amy dan heb je een levende energie bom onder je van de spanning en is van werken geen naad.
Rianne die keer dat je mee ging en ik les op Amy had, waar je die gave foto's van gemaatk had. Daar moest ik immers met wat langere teugels rijden, dat beeld bedoel ik, want Amy deed het zo goed daar!
Ja idd, daar liep Amy vet mooiDaar kreeg amy het gevoel dat ze niet gedwongen werd om iets te doen, maar gewoon gevraagd en dan doet ze het gewoon heel normaal uit zichzelf met een klein beetje hulp van de ruiter!
Nadine: Ik rijd niet met super losse teugels dat er ook een boogje in zit! Ik zit met losse teugel waarbij ik nog genoeg contact heb met het paard. Ik geef hierbij het paard de vrijheid om zelf nageefelijk te lopen en niet op mijn handen te gaan hangen! Hierbij draagt hij zijn eigen hoofd en loopt hij op zijn eigen benen en gebruikt hij zijn eigen rug!
dan zien ze wel hoe wij een beetje rijden
Sence schreef:Laat maar zien, dan begrijp ik het misschien hoe jullie bedoelen.
zwarteroosje schreef:Hier van mij en Amy:
1. http://pic30.picturetrail.com/VOL1502/6684419/12871047/190077162.jpg
Uitstappen, hier heb ik mij teugels wel helemaal losgegooid.
2. http://pic30.picturetrail.com/VOL1502/6684419/12871047/189990417.jpg
Instappen, met ook nog een vrij lange teugel.
3. http://pic30.picturetrail.com/VOL1502/6684419/12871047/189990415.jpg
Indraven, ook een lang teugeltje. Hier moet ik weer op mijn armen letten en rechtop blijven zitten
4. http://pic30.picturetrail.com/VOL1502/6684419/12871047/189985644.jpg
Lieve Amy
Meer heb ik helaas niet. Als ik les heb mag je namelijk niet de bak in om foto's te maken. Mss dat het zaterdag beter lukt!
ohwja en je hebt toch ook nog fotos van jouw en amy toen van de laatste keer met rijden, van die keer dat je haar zo mooi aan de teugel kreeg! Die kan je er ook nog wel ff op zetten!
sheilarianne schreef:IkhouvanChey schreef:Op Dron vet leuk natuurlijk maar ik had gebeld of ik op Pallo kon omdat ik daar straks nooit meer op kan rijden.
Dus vond het een beetje banketstaaf vooral als ie steeds alles gaat veranderen.
Ja we leuk dat je op Dironja mocht, maar idd wel dom dat als je belt of je op pallo mag dat je dan er niet op mag!
quote="sheilarianne"]IkhouvanChey schreef:
Ja we leuk dat je op Dironja mocht, maar idd wel dom dat als je belt of je op pallo mag dat je dan er niet op mag!
Sence schreef:Zo heb je totaal geen contact toch.
Sence schreef:Als ik met losse teugels rij bedoel ik dat ik soepel ben in mijn hand, en bedoel ik niet dat de teugels hangen oid