Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 12:00

Mij benieuwen of ze ze nog in roze hebben! Wel een leuk prijsje iig, dan maakt het ook niet zoveel uit als ze eruit groeit ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 12:01

Oooh mijlpaal!!! 50 pagina's! Go jij! Go jij!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-11-06 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 12:01

Haha nee idd, ik ga btw even pauze houden, dan heb ik stilte tot 10 voor half 2 en daarna nog een uur media. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 12:02

Woow da's wel een heel lange schooldag Nagelbijten / Gniffelen Nouja, ik moet toch ook weer eens leren Scheve mond

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 13:27

Ben ik weer Clown
*Gaat weer muziekfilmpjes kijken* Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:15

Hoi!
Ok, doei dan weer Clown

Weet jij trouwens of Eef is gestart zondag in Oosterwolde? Kan nl nog geen uitslagen vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:16

Werk aan de winkel zo te zien:
viewtopic.php?f=155&t=682583&hilit=

[edit]Ik heb het topic even goed doorgelezen: OMG, hier begin ik niet eens aan! Het lijkt wel een sekte zoals ze over hun knollen praten!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 16:08

Miss_Montana schreef:
Werk aan de winkel zo te zien:
viewtopic.php?f=155&t=682583&hilit=

[edit]Ik heb het topic even goed doorgelezen: OMG, hier begin ik niet eens aan! Het lijkt wel een sekte zoals ze over hun knollen praten!

Als ik 't zo lees is Stees ook een Arabier, mss kan ik d'r nog over laten schrijven naar 't AVS? Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 08:35

Mogge Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:45

Hahaha nou ik zou dat niet doen als ik jou was, daarmee word je nl ook meteen lid van de aangesloten sekte Nagelbijten / Gniffelen

Goedesmiddags alweer Tong uitsteken Heb vanmorgen autorijles gehad en we gaan aanvragen Haha! Ik ga waarschijnlijk begin 2007 afrijden Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:48

Hej wat grappig, mijn vorige berichtje was de 1234ste in dit topic Tong uitsteken Wij schrijven echt veel Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:12

Haha weetjeeee, Stees heeft vandaag laten zien dat ze best stoer kan doen zo af en toe... *LOL* Ze is nml heel snel jaloers, vooral wanneer Bloody Mary te dichtbij komt, dan moet ze aandacht hebben, dit keer besloot ze Bloody maar weg te jagen, ze kwam denk ik iets te dichtbij. Oren in d'r nek en d'r tanden laten zien, dat heb ik d'r serieus nog nooit zien doen... Nagelbijten / Gniffelen En ik had ook niet verwacht dat Stees de baas kon spelen... *LOL*

Maargoed, paardje weggejaagd en ze kon weer aandacht vragen. Nagelbijten / Gniffelen

Afrijden lijkt me eeeeeng... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:18

Oeh, Stees word Bitchy! Goh, had ik idd ook niet van haar verwacht! Maar wel goed dat ze de baas speelt Tong uitsteken Hahaha wat een naam trouwens Bloody Mary, wat is haar roepnaam dan?

Afrijden, lijkt mij ook heel eng. Maar het is nu al pijnlijk... Mag even fijn €230 dokken voor mijn examen. Ben ik even blij dat de feestdagen eraan komen Schijnheilig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:26

Bloody Mary wordt afgekort tot Bloody. Nagelbijten / Gniffelen

Oeiii da's minder, mijn ouders zeggen altijd dat als ik niet ga roken ze m'n rijbewijs betalen, daar hou ik ze aan... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:30

Hahaha dat zou ik ook zeker doen! Haha!

Hmm, moet zeggen dat ik bloody niet zo'n mooie naam vind voor een paard Bloos Lijkt me dat je ook wel eens blood zegt, dat komt er dan uit als blud Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:32

De naam Bloody Mary vind ik wel grappig, alleen mensen kijken je zo vaag aan als je een paard roept en je zegt "Bloooooooody", ze denken volgens mij ook of je niet helemaal spoort. Nagelbijten / Gniffelen Maar origineel is 't wel Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:38

Origineel is het zeker en heel leuk bedacht Ja Maar niet mijn smaak Tong uitsteken

Ik ga trouwens maar weer eens, ik moet weer leren voor morgenochtend. Nu moet ik ook nog de topo van die 5 landen kennen voor morgen op de toets. Dat word een erg leuke avond vanavond denk ik zomaar Slapen Gelukkig is het na morgen voorbij Pling

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:40

Hmm leuk... Nagelbijten / Gniffelen Succes iig Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 19:09

Goh daar ben ik weer Haha! Terwijl ik eigenlijk moet leren. Maar heb net de hele middag geleerd en de topo ken ik dus ik beloon mezelf even met een paar minuten bokt Schijnheilig

Ohja, wel grappig: Ik was net in een topic bezig over een of andere westernmanege, daar rijden 2 shetjes mee in de les Nagelbijten / Gniffelen Een ervan schijnt heel goed in 1 keer te kunnen stoppen. Duhuuh, dat hebben shetjes als specialiteit volgens mij, vooral als het om een groen stukje gras gaat middenin de galop op buitenrit Clown Maar lijkt me wel raar om met een shet mee te rijden in een westernles.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 19:16

Knap hoor de hele middag leren, lukt mij niet... Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb 't ooit gezegd en ik zal 't weer zeggen; ooit zullen reiningshetjes de wereld overheersen. Haha! Lijkt me ook heel vreemd om met een shetje mee te rijden. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 19:26

Hahaha ja maar wel weer handig, als iemand de hele tijd inhaalt en vervolgens vlak voor je neus duikt dan ga je gewoon tussen de benen van je voorganger door Clown Staat Elvis er eigenlijk nog bij Eef? Die heb ik echt al tijden niet meer gezien, dan zou dat evt de proef-reining-manegepony kunnen worden Vork

Achja, ik ben gewoon superknap Haha! Nee hoor, ik heb me er ook echt toe moeten zetten. Maarja, het moet wel als je morgen ochtend toets hebt helaas.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 19:32

Haha ja leren is af en toe iets dat moet... Nagelbijten / Gniffelen 't Is niet een van m'n favo dingen... Nagelbijten / Gniffelen

Volgens mij staat Elvis d'r nog wel, weet 't alleen niet 100% zeker Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 19:34

Nee zeg, ik ga ook liever andere dingen doen dan leren. Dat is het enigste waar ik blij mee zal zijn als ik eindelijk 40u per week mag werken en maar 3 weken vakantie heb per jaar: Nooit meer toetsweek Vork

Ik zie Elvis dus ook echt nooit, in de zomer stond hij op dat klein stukje land wat speciaal voor hem was afgezet. Maar daarna heb ik hem eigenlijk niet meer gezien. Maar ik zie wel meer paarden niet, net als de veulens van Pebbles etc. Ze zijn er wel, alleen de vraag is waar? Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 19:38

Verstopt? Clown

Hmm, die 3 weken vakantie lijkt mij alleen weer niks, mss moet ik maar lerares worden? (Arme kids Nagelbijten / Gniffelen )

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 19:39

Ben btw alweeeeer muziek aan 't kijken, verslaaaafd Nagelbijten / Gniffelen