Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nouja, ik moet toch ook weer eens leren

Miss_Montana schreef:Werk aan de winkel zo te zien:
viewtopic.php?f=155&t=682583&hilit=
[edit]Ik heb het topic even goed doorgelezen: OMG, hier begin ik niet eens aan! Het lijkt wel een sekte zoals ze over hun knollen praten!

Heb vanmorgen autorijles gehad en we gaan aanvragen
Ik ga waarschijnlijk begin 2007 afrijden
Wij schrijven echt veel

Ze is nml heel snel jaloers, vooral wanneer Bloody Mary te dichtbij komt, dan moet ze aandacht hebben, dit keer besloot ze Bloody maar weg te jagen, ze kwam denk ik iets te dichtbij. Oren in d'r nek en d'r tanden laten zien, dat heb ik d'r serieus nog nooit zien doen...
En ik had ook niet verwacht dat Stees de baas kon spelen... 

Maar wel goed dat ze de baas speelt
Hahaha wat een naam trouwens Bloody Mary, wat is haar roepnaam dan?

Lijkt me dat je ook wel eens blood zegt, dat komt er dan uit als blud

Maar origineel is 't wel
Maar niet mijn smaak 
Gelukkig is het na morgen voorbij

Succes iig
Terwijl ik eigenlijk moet leren. Maar heb net de hele middag geleerd en de topo ken ik dus ik beloon mezelf even met een paar minuten bokt 
Een ervan schijnt heel goed in 1 keer te kunnen stoppen. Duhuuh, dat hebben shetjes als specialiteit volgens mij, vooral als het om een groen stukje gras gaat middenin de galop op buitenrit
Maar lijkt me wel raar om met een shet mee te rijden in een westernles. 

Lijkt me ook heel vreemd om met een shetje mee te rijden.
Staat Elvis er eigenlijk nog bij Eef? Die heb ik echt al tijden niet meer gezien, dan zou dat evt de proef-reining-manegepony kunnen worden 
Nee hoor, ik heb me er ook echt toe moeten zetten. Maarja, het moet wel als je morgen ochtend toets hebt helaas. 
't Is niet een van m'n favo dingen... 

)