muiszje schreef:nou, mijn vriendje was eerst ook een beetje huiverig voor grote paarden (lees: gewone maat..) maar pepper vond ie wel heel lief en durfte er alles mee..
maar nu ie wat meer weet en wat steviger in zijn schoenen staat wil hij zo groot mogelijk, zo gek mogelijk,, ofteweL; zo stoer mogelijk..
(vraagt ook regelmatig: wanneer mag ik eens op een hengst rijden? en, bokte ie hoog? ik gaf em namelijk express een tikje.. en: ik wil springen, dat lijkt me niet al te moeilijk. (terwijl meneer nog niet geheel goed in galop kan..) wat issie toch lief..
Op dinsdag avond negen uur gaat Maaike springles geven. Misschien wil je vriendje er aan mee doen?

(ben net met pauze geweest dus dat was mijn uitje weer voor vandaag)
(het was echt geen copper, die herken ik op 1km afstand) echt zo'n vervelende Amsterdamse Sjon was het... > ik sla vervolgens het portier dicht en doe het op slot... (bijna zijn vingers er tussen
) > begint hij nog een partijtje te schreeuwen... (vriend lief al deze tijd bij de bakker) ... toen de aso's eenmaal verdwenen waren, was hij klaar (ben eigenlijk blij dat ie er niet bij was... God weet wat hij had gedaan)