Ik zat gisteren op Omar. Heen naar het stran d en het eerste stuk strand was hij heel lief, niets verkeerd gedaan.
Op het strand heerlijk voorop gereden naast Wil en Manda. En Omar lekker geplaagd door hem proberen de zee in te sturen. Wat ook best goed lukte, zelfs in galop. Maar daarna had hij niet zo'n haast meer, hij ging liever achter Manda lopen ipv ernaast. En omhoog het duin op ging hij verder met eigenwijs doen, het was best zwaar, maar hij wilde steeds stil gaan staan. En dan kreeg hij op zijn kop van me en stapte hij ineens heel snel naar boven. En toen de galop was helemaal een puinhoop, volgens mijn was hij lekker vrolijk, lekker opzij springen en bokken en doen. En Jack die wat verder naar achteren reed ging ook jollig doen, alleen daar was zijn amazone het niet helemaal mee eens, dus die wilde maar weer draven.
Daarna nog een galopje gedaan in het duin en toen waren de paarden ineens wonderbaarlijk braaf. Maar wel heerlijk zo op dinsdagavond in de eerste groep. We reden gisteren met 5 mensen in een groep, ton 5 en wil 5. En het lukt me al een aantal weken om lekker als 2e te rijden en op het strand voorop.