Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus rij ik 4 paarden op een dag
. Veel plezier! 
Luna en Pablo waren elkaar een partij aan het opfokken.. niet normaal!! Echt steeds harder om wie het hardste kon enzo.. En toen op de trugweg van het bos naar de manege, waren er sproeiers op denk 10/20 meter afstand, nou vond Luna al hélemaal niets! En daarna kwamen we nog 2 stilstaande fietsers tegen, nou hard achteruitlopen dat ze kon :lol: Maf beest, maar wel een lekkerding
vanavond de maanrit

maarja van dat drukke heb ik niets gemerkt
maar het was wel een klein meisje en sterk was Luna wel dus ik denk dat het wel beter is geweest zo

) 

Naja.. soms.. Maarja zo heb je veel paarden!
Prins is met kinderen altijd best wel lief, het zijn meer de volwassenen die hem niet zo zien zitten 
Ook heb ik nog met Djolly, Bootje en Alex gewandeld
. Gezellig!
en Aad merkte niets.
. Gelukkig reed hij in de beginnersles al mee waardoor hij geen westernzadel had. Dat vind ik namelijk helemaal niet lekker rijden. Het eerste stuk was hij wat voorwaarts en nepschrikkerig. Waardoor hij met het verschelde galopje natuurlijk even een wappertje moest geven om daarna vrolijk opzij te jumpen
. Op het strand hebben we echt een hele lange galop gedaan. Zo'n beetje het hele strand gegaloppeert. Toen werd Prinsje wel steeds rustiger en uiteindelijk moest ik nog flink gaan drijven 

)
bij mij was hij in een lekkere slof,slof bui (misschien moest hij zich daarom vanavond even uitleven
) maar gelukkig heeft esther zich geen pijn gedaan ofzo. Het is wel eens slechter uitgepakt.
Maar volgende week weer op dat ukkie?
, maar in het begin was hij heel alert. Als iemand achter hem schrok "schrok" Prinsje ook. Nee ik vond hem gister niet helemaal betrouwbaar...
Ik ga vrijdag lekker weer rijden! en ik hop wel dat ik dan weer op hem zit ja, hij is wel erg leuk. Al zou ik het ook wel leuk vinden om een keer op Xandra te rijden.