manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 20:59

tja weet ik ook niet, gewoon wat leuks? wel van bekenden natuurlijk, hoef geen 200 foto's van mensen van het reelaer te kijken hahaha.......

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 09:51

Nou marieke bedankt voor de uitleg!
Het was heel duidelijk dus heb precies gedaan wat jij zei, maar hij geeft aan als ik op verzenden druk dat de ava tussen de 0 en 3000 pixels moet zijn..............?
Dus ik weet het niet!
Gefeliciteerd Thirz!
Dat moeten we dan ook maar 8 okt. gaan vieren!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-05 11:59

haha dat wordt een super groot Pink Parrty!
Gefeliciteerd egt een droom baan! gezellie met kinderen, helemaal toppie!!

um Nel misschien is je plaatje te groot? moet je eens een andere foto proberen of die t wel doet...
haha heb egt zin in al die feestjes

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 12:23

hey annemijn, ben je nou straks ook thuis of niet?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 12:56

heb net ontdekt dat wanneer je fot's gaat bestellen, je ze niet moet draaien, maar gewoon origineel moet laten, want anders wordt de kwaliteit slechter, ga nu even proberen of ik wat leuke foto'tjes bij kan bestellen.......

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 16:48

He joh Annemijn, voed je hond eens beter op! Tinker deed helemaal niet lief tegen ons...grommen en heel lelijk kijken.... we voelde ons niet echt welkom!

Maar, de tekening was echt heel mooi, en zeker met die lijst eromheen. Nu thuis nog een mooi plekje uitzoeken waar ik dr kan bewonderen!
Nu ga ik mn tas inpakken!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 17:20

Laatst bijgewerkt door Barbara_ op 29-09-05 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 18:11

Nou, ik hoor t al... dat gaat helemaal goedkomen op ons feestje, zelfs Bianz heeft een roze panty! Ik heb er in ieder geval al zin in!

Je deken is echt goed roze Bar, doet bijna pijn aan je ogen! Maarre, Shaar is niet uitgenodigd voor ons feestje helaas....ze zou er goed bijpassen!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 21:12

Je hoeft toch niet helemaal in het roze he?!!!
Alleen een truitje is goed toch....

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 21:36

ja hoor nel, alleen een truitje is goed.......wat denk jij dan, ga er niet als een zuurstok bijlopen, je kan nog wel als extra roze sokken aandoen hahahaha.....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 09:43

nee das waar, maar je weet maar nooit met jullie!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-05 09:45

uh nee mariek was niet thuis toen jullie kwamen
maar waarschijnlijk deed tinker zo lieff omdat jullie naar poesje roken ofzo? Of wat ook best mogelijk is... Hij is een tijdje geleden in t bos een half uur kwijt gweest. mn moeder is toen overal gaan zoeken en fluiten enzo, en op den duur kwam ze een stelletje tegen bij de auto (stonden een beetje raar te lachen enzo) Mn moeder heeft hun toen gevraagd of zij een Cocker Spaniel gezien hadden en toen keken ze een beetje raar. ze heeft toen gezegd dat t nie uitmaakte dat ze de politie wel zou bellen, want hij is tog gechipt en dan vinden ze hem zo! Zodra ze weg liep van die parkeerplaats hoorde ze ineens een hoop gekrijs en hysterisch geblaf.. mn moeder meteen gaan kijken, rende tinker in paniek van de parkeerplaats af de weg op... beetje toeval allemaal, maar tinker heeft dus of de hele tijd in bramen vast gezeten ofzo en kon daarom niet komen, of (misschien een beetje doorgedacht..) hij heeft een tijdje in de kofferbak van het stelletje gezeten en kon daarom niet komen....
stel dat hij idd in de auto vast heeft gezeten kan dat zijn angst voor tog wel vreemde mensen verklaren(maar ik heb hem egt wel ff verteld dat jullie bij de goede kant van de mensheid horen hoor )

Pff... leef allemaal even hele erg met me mee, ben zeer zielig
Vandaag had ik om half 9 les in rottedam. ik netjes om half 6 mn bedje uit, om om iets over 6 uur slaapdronken het perron op gestapt en om half 7 heerlijk in de zeer koude trein gezeten....
komen we hier om school om kwart over 8 (tja de trein tijden kloppen nie helemaal met mn schooltijden, dus ik ben er te vroeg of te laat )Nog even wat dingetjes uitgezocht hiero, daarna met de hele klas tot 9 uur heel wakker voor het lokaal gehangen. Wij naar de Balie, zeg waar is die Leraar, zegt de balie mevrouw heel vrolijk: "Ja dat klop die is ziek, heb hier een briefje liggen" NEEE!! half6 wakker alleen maar voor nix.. en de volgende les is ook pas om 11uur, zielig hè!

*snik*
Maar Nel ik heb ook alleen maar een roze shirtje aan hoor (Nouja, nog wel meer maar das nie roze )
Whieie , shaar is top! met der Tinkie Pinkie

Tuurlijk moe nanda op supper plek hangen ik vind de lijst ook egt bij de tekening passen, MOOOOOI!

Mariekje Suc6 met t bestellen vanje foto's dan, hopen dat ze nu een beetje beter lukken (raar dat ze dat nie van te voren ergens melden..)

Nou k gloof dat t nou wel een heerlijk lang verhaal is... en ondertussen is t al weer kwart voor tien, nog maar 5 kwartier te gaan.. Jippie Ajeej!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-05 10:00

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 14:03

hahaha, echt geweldig, maarre waar zou ik zoiets voor nodig hebben, zie Stud er nog niet echt mee rond lopen, denk dat hij zich doodschaamt met zo'n kleurtje..... vind de tekening van Stud nu al mooi, vooral zijn oren hihihihi.........

wat ik trouwens wel raar vind is dat de foto's allemaal een stuk kleiner zijn dan hoe ik ze besteld, 10 bij 15, maar dat klopt dus niet, iemand hier een verklarende theorie voor?
zal ik nou morgen nog naar de manege komen of niet???Heb wel zin om te paardrijden haha...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 13:47

Zo, hier even een berichtje van mij. Hier gaat t allemaal goed, al zijn we allemaal een beetje brak na t feestje van gister! Ook zijn we compleet weggespoeld door alle regen....lekker rijden in t grote weiland straks! Maar dat zien we dan wel weer!

Ik heb alvast 1 kadootje voor mn verjaardag gekregen: allemaal lekkere beauty-producten van Katie...wat is het toch leuk om jarig te zijn!

Allemaal veel plezier op t feestje van Nel vanaaf, maak er wat van!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 15:44

Hello allemaal!
Ik heb mezelf weer eens een kadootje gedaan, het paarse (lilac) anky dekje.... tsja ik vond die kleur gewoon super!
Ook had ik gisteren echt een goede actie... kheb namelijk een plastic deksel op mn teen laten vallen, tsja je zult t niet geloven maar mn hele grote teen in nu paars (incl nagel)... gisteren kon ik niet eens meer lopen. Nu loop ik op slippers... tsja nog even kijken hoe ik dat ga doen vanavond! Maar t doet echt zeer! Mn hele nagelriem is kapot :S!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 16:34

hoi hoi, ik zal ook even laten weten dat ik nog in leven ben. Ik heb vanmorgen met lisan duogereden en vond het super om weer eens een keertje te doen! Bedankt mariekje en thirz! Wel denk ik dat mijn linkerarm er morgen afvalt van de spierpijn en dat mijn bovenbenen aanvoelen alsof ik de tour de france heb gereden maarja dat krijg je als je zo lang niet op een paard hebt gezeten en dan ineens van die rare dingen gaat doen haha.
Als het goed is heb ik ook een nieuwe avatar, ik heb alleen geen idee of er iets van te maken is dus ik hoor graag wat jullie denken dat het is zegmaar. Nou verder niets boeiends, ik kom zeker naar jullie tink pink party en neem mijn roze tinker mee ok?
nou verder heb ik niet zoveel boeiends te melden dus tot ziens

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 16:35

nou mooi die doet het dus niet

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 10:02

wat zou je ava moeten zijn dan? een soort van tegeltje ofzo?

zegt thirz zoveel regen hebben wij helemaal nog nie gehad (alleen vannacht plensde t effe enorm) & tuurlijk is t top om bijna jarig te zijn

beterschap Bar, want voor de pink parrty moet je wel weer kunnen lopen wat doen jullie allemaal voor assoires aan dan? want ik hoorde vanalles om me heen, oorbelen, maskara, riem, schoenen.... en ik heb alleen maar mn roze shirtje...

owja thirz &mariek 1 van jullie lijstjes is kapot > t glas heeft een splintertje aan de rand zitten, enja daar kan dan water door naar de tekening komen, waardoor de tekening kan gaan bobbelen dus.... *jullie hebben de bonnetjes tog nog wel???*

tja mariek volgens mij hadden we tog ook geen paard voor je gehad als je wel was komen werken hoor.. want voro mij als eneige persoontje was t al best moeilijk allemaal
maar uiteindelijk tog maar op balou gereden in de buitenbak in mn eentje... *was wel lang geleden, helemaal allenig je les-plan bedenken enzo, maar was wel weer een keertje leuk * en er rijdt helemaal niemand in de weg!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 14:21

Nou ik ga helemaal los voor de tink pink party hoor; roze panty, roze shirtje, roze oogschaduw, roze lippenstift, roze haar... hahaha nee hoor ik doe voor de grap ff een roze panty aan maar die gaat weer uit voor we naar de stad gaan hoor!! Daar durf ik me echt niet mee te vertonen!!! En een roze shirt kan ook nog wel, maar die heeft lange mouwen dus weet nog niet of ik die in het café aan wil. En verder denk ik er pas zaterdag over na als ik voor mn kledingkast sta! Dat ik iets roze aantrek is al een wonder
Nel, je feestje was gezellig hoor; ondanks dat Jud en ik een beetje laat waren dan... maar goed, beter laat dan nooit! En nu ga je dan echt officieel TROUWEN! Congratulations!!! Enneh... dat plan over 2 jaar... misschien doen er nog wel anderen mee... Hahaha!
Tsja Cis, je Ava moet je toch nog maar ff veranderen hoor, want hier kan ik echt niks van maken! Zijn 't wijze spreuken ofzo?
Nou, ik ga nog maar eens lekker wat competoeteren en verder luieren; kan nog niet naar de paardjes omdat de wond in mn mond na het rennen over het voetbalveld gisteren weer open is gegaan (ze hadden gewaarschuwd geen inspanning te leveren binnen 2 weken, maar ja, ik kon die arme voetballers toch niet laten liggen???) en het dan niet zo verstandig is met een hoop bacteriën in aanraking te komen. Volgende week maar weer dus...
Dus ik ga nu lekker met een kopje thee zitten wachten tot 1 van jullie ook online komt
Toedels!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 16:09

nou ik ben online hoor Bianz! &
voortaan moet je gwoon braaf doen wat de dokter zegt hoor! stout meisje nu kan je nog langer nie naar de paardjes... *jaja weet nu waar ze staan die paardjes: Voice en Nero en Boris en Chuwazz en Mira en Annemoon
iedereen meteen heel nieuwschierig, maarja t appeltje hadden we thuis laten liggen.
k zal zo nog wel ff wat foto's van onze Voice foto-sessie plaatsen, vanaaf ofzo... als ik mn hw af heb[/img]
en voor de mensen die willen weten wat voor werk Ciska gaat doen in Afrika na der studie *zie hier* >>>>>
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 18:28

Whahaha CIS geweldig! Oehh was zeker wel spannend om zo'n neushoorn te berijden?!
Ik heb ook nog een absurd verhaal. Ik kwam vanochtend bij Shaar op de wei, loopt er daar zomaar een hond los. Ik heb een aaitje gegeven en even wat opgeruimd, hij liep heel de tijd achter me aan. Geen halsband om, NIETS! Dusja ik kon hem natuurlijk niet zomaar achterlaten en heb m mee naar huis genomen. Dusja thuis maar de politie gebeld, tsja er was geen hond vermist. Dus amivedi gebeld, maar die wisten ook van geen vermistte hond af... dus toen naar t asiel gebeld. Die namen niet op, want t is weekend... dom he?! Maar daar had de vrouw van amivedi me al voor gewaarschuwd. Dusja ik stond daar buiten met een hond. Mn ouders waren allebij niet thuis, maar ik had mn moeder gebeld en ze wilde m niet binnen hebben.
Dus ik even naar een buurman toe... maar die kende m ook niet en zei dat t een pitbull was. Ja weet ik veel, hij was in ieder geval HEEL lief! Maarja een pitbull, tsja die kunnen wel gevaarlijk zijn. Gelukkig was die van mij een lief braaf schaapje. Hij wilde heel de tijd knuffelen en had veel dorst, dus heb ik hem wat water gegeven. Ook kon hij op commando gaan zitten en liggen. Zij vacht ziet er echt super uit en hij is goed doorvoed. Hij is lichtbruin met wat wit op zijn kop. Het is een reu (gecastreerd). Zijn oren zijn getoupeerd en zn staart is gewoon lang. Maar jammergenoeg kon ik hem niet thuis houden dus heb ik hem naar het asiel gebracht. Het probleem is alleen dat hij niet getatoueerd is en ook niet gechipt en dat pitbull's niet toegestaan zijn in nederland (zei die vrouw daarzo). Ze houden hem nu 2 weken en als zn baasje hem dan niet opgehaald heeft laten ze hem inslapen! Ik kan dit echt niet laten gebeuren! Het is echt een schat van een beest! Ik nam hem mee in de auto, deed de achterklep open en klopte even met mijn hand, toen sprong hij zo netjes de auto in!
Maarja... ik ben doodsbang over wat er nu met hem gaat gebeuren!
Ik ben zelf echt niet zo'n hondenmens, maar dit beestje moet echt gewoon verder kunnen leven!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 18:45

nouja, zoon lieve pitbull (altijd een beetje jammer dat ze die hele soort dan gevaarlijk noemen...)
hopen dat zn baasje hem dan maar snel op komt halen dan... want als hij zo goed doorvoed is zal hij wel een thuis hebben tog? Dat hoop ik dan maar, zo zielig dat ze die dan zomaar voor niets in laten slapen
volgende week maar eens bellen naar t dierenasiel en als ie dan nog niet is opgehaald moeten we maar eens overal gaan vragen of egt helemaal niemand zoon lief Bulletje wil hebben!

*humm.. de kaart is wel wat wazig gworden, maar daar kijken jullie maar gwoon doorheen!:P*

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 18:56

aah dat is jammer

kan jij um niet kopen dasn?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 19:04

nouja als der moeder nie wil dat t beestje binnenkomt... Een hondje wil nou eenmaal graag binnen slapen
maar waarschijnlijk heeft ie wel een baasje (hoop ik dan) als ie al wat commando's kent enzo, en hij ziet er gezond uit. *nu maar hopen dat ie niet zomaar gedumpt is vanwege een vakantie ofzo *