Ja kim wij moeten gewoon nog 48 dagen wachten..!! het is toch belachelijk!!! En daarna kennen we vrolijk weer naar school
! helemaal brak van het ponykamp! haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! helemaal brak van het ponykamp! haha

collendoorn schreef:Reed de leiding op Summer?? Ooo!!! Of begreep ik het even verkeerd?? haha
een leukie! die heb ik niet echt
collendoorn schreef:haha ze moeten echt STINKEND Jaloers op ons worden!! haha .... ik ben benieuwd hoeveel mensen er komen.. vorig jaar waren er gewoon 50 mensen!!! dus ik ben benieuwd!! heb er zo onwijs zin in!!
Alleen vraag ik me af of de rest van alle mensen die in week 9 gaan geen computer hebben ofzo;)!

(MHK). Ik verplaats daar alle topics naar toe die aan over 1 bepaalde stal of manege
.
Ik heb toch een super week gehad
. Het was echt gezellig! Lise, Rianne en Jorijn heb ik allemaal nog even gezien
. Maar foto's enzo komen nog wel, ben nu nogal moe, net thuis, echt super lang in de auto gezeten, ga zo nog even kijken hoe het met Tivara gaat
.
. Maar volgende week ga ik het wel weer proberen denk ik
. Er lag wel een grote plas, en daar ging ze zo doorheen! Ik ga even een topic met foto's maken! 
http://www.shutterfly.com/view/pictures.jsp Als het goed is staan ze hier al, dus als je zin hebt kan je vast even kijken..
ojaa en die link moet ik eerst helemaal inloggen ofzo.. mjaa
ik zie ze nog wel
Nouja ik zie het wel in het topic.