Hee iedereen! Ik ben weer terug van vakantie lina hoeveel dagen nog? (Lina is mijn kalenderXd) en om nog even de vragen in te vullen 1. Jaa vooral hoe mariska reageerd 2. MariskaXd en voor in de bossen een lieve 3. Lekker rustig.... en een stevige galop tussendoor
ivda
Geplaatst: 04-08-12 21:44
lina1998 schreef:
kom 37 dan is wedstrijd
37 van welke maand?
ivda
Geplaatst: 04-08-12 21:45
lina1998 schreef:
ivda schreef:
okee ben ik de enige die niet snapt wat je nedoelt ?
dan wil ik onder marrit vera ga jij dan in het bed daar waar achter zeg maar?
lina1998
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-12 21:48
kionasuppie schreef:
Hee iedereen! Ik ben weer terug van vakantie lina hoeveel dagen nog? (Lina is mijn kalenderXd) en om nog even de vragen in te vullen 1. Jaa vooral hoe mariska reageerd 2. MariskaXd en voor in de bossen een lieve 3. Lekker rustig.... en een stevige galop tussendoor
Ik ben vandaag weer naar mariska geweest vanmiddag even gekriebeld en vanavond een half uur gebosteld en ze stond lekker stil... Daarna Heb ik even VD gedaan en even grondwerk daarna ben ik er met hoofdstel even naast gaan lopen en even gereden zonder iets.... Alleen halster danXd Toen zijn we even gaan wandelen en loslopende rennende koeien waren toch wel heel eng,,,, verder is het heel goed gegaan en ik ben blij dat ik mijn meisje weer heb gezien,
Ik ben moe gemaakt door me verzorgpony. Eigenaar zei dat ik haar maar eens lekker moe mocht maken omdat ze veel te vee energie had. Nu, de rollen werden als snel omgekeerd. Draf kende ze niet meer blijkbaar want het was steeds galop galop galop. Het was op zich wel fijn, maar als et niet een recht stuk si gaat ze ind e galop en in de korte stukjes draf allemaal scherpe bochten maken. Tja, het arabier komt toch wel door in het karakter. Onder het zadel dan, anders is ze heel rustig en braaf.