Linn kijkt daar maar mee uit, kan zijn dat je je mond te ver open hebt gedaan. En dan loop je net zo als ik
_Linn_
Geplaatst: 29-02-12 21:14
miejmoon schreef:
Linn kijkt daar maar mee uit, kan zijn dat je je mond te ver open hebt gedaan. En dan loop je net zo als ik
Ik heb het echt nog nooooi gehad! Kan het te maken hebben met dat ik nu een week lang goed verkouden ben ofzo? Heb naar mijn idee niet me mond te ver open gedaan, gaapte volgens mij niet anders dan normaal
Mijn collega op stage. Tklikte meteen erg goed en hij vond mij al gauw leuk, ik hem wat later. Toen eerst maar met de baas besproken en toen was het aan
Nou mocht gisteren weer op Leopard ging lekekrder dan vorige week maar we gingen wel springen heb 1 sprongetje gedaan en met mn instructrice afgesproken om dat per springles op te bouwen en te doen waar ik me goed bij voel. En ook al was ik vorige week zo op hem aan het schelden dat ie gewoon niet aan het been is, ik ben compleet voor Leo gevallen. Het is het meest luie paard wat ik ooit gereden heb, er zit af en toe geen stuur op en echt lekker zit ie ook niet maar toch, iets trekt me in die grote vent aan Op stal doet ie me zoooo aan witje denken, heel chagerijnig doen maar als je gaat kroelen met m dan toch compleet genieten
haha ja ik ben ook benieuwd! het lijkt me juist zo leuk als zij het niet is
ze leggen bij alles ook zo de nadruk er op dat zij t is.. maarja misschien doen ze dat wel expres zodat iedereen dubbel gaat denken en is ze t dan toch xD