Manege Bergemo praat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:11

Ow leuk springfoto's! Ik ga straks ook maar eens even kijken! Maar ik moet nu gaan want we krijgen weer een bezichtiger voor ons huis.

ollivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:06

wisten jullie dat hans zelf iets van zz heeft gesprongen, k zag n keer bij hun thuis een foto van hem met een paard, waar hij een wedstrijd mee reed, en die hindernis was iets van 1,40 hoog zag er echt grapig uit, hans met die korte beentjes hij stond echt helemaal in dat zadel Haha!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:37

Hahah dat zie ik hans met zijn mollige figuurtje nu niet echt meer doen Tong uitsteken

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:01

whaha dat is grappig..

ik heb wel eens een foto gezien van hans met z'n eerste pony.. een bonte shet *LOL*

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:49

Die was wel van lang, lang, heel lang geleden, denk ik? En hij maar roepen dat hoog springen niet goed is voor paard.. Tong uitsteken
Wie in het Afferdense bos wilt gaan rijden doet er overigens goed aan om een dunne jas of iets dergelijks aan te trekken. Het bos wordt tegenwoordig niet alleen bewoond door dazen, we hebben nu ook de processierubs op visite! En het jeukt als een gek!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:57

oefff.. ook nog processierupsen.. Scheve mond
ik heb altijd al superlast van dazen

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 18:09

Ascot vinden ze over het algemeen lekkerder, dus daar wordt ikzelf niet zo vaak door gestoken...vandaar dat ik nu last heb van die rupsen en hij niet, is het lijden weer in balans. Haha! Als jullie overigens ergens van die krengen tegenkomen,geef dat dan door aan de gemeente; die haalt ze dan weg. (de rupsen, niet de dazen Tong uitsteken )

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 20:12

[BM] Time-out boktmeeting

ik kreeg hierover een PB van Gribaldifan..
is voor de meeste van jullie redelijk in de buurt.. dusss ik plaats het hier ff

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 08:09

Heb ik ook gekregen, maar ik ga er niet heen hoor Ben niet zo'n discotheek type.

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:46

Ikke ga wel als ik dan kan

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:59

als ik kan dan ga ik ook mee..

trouwens Karen, was je vanochtend bij de Jan Linders?

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 15:33

Ja klopt! was vanmiddag trouwens Tong uitsteken met een klasgenootje.
Zat jij achter de kassa? dacht je namelijk te herkennen... toen wij zo in de slippers stonden te graaien Haha! ( ik heb ze uiteindelijk maar laten liggen Tong uitsteken )

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 17:38

haha..rond 12 uur, half 1 zoiets..
ik was dat kind wat de hele tijd door de microfoon aan het krijsen was Cool

ik zat aan die kassa met die extra balie eraan.. het dichtst bij de ingang.. dus het kan goed dat je mij herkend hebt..
ik heb ook geen slippers meegenomen.. 'kvond ze niet zo heel moor

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 19:17

Haha dat krijsen heb ik niet gehoord. Wij waren veel te druk met een lekker toetje uitzoeken. Maar ik heb je dus wel gezien! Alleen twijfelde ik omdat je je haren anders had als dat ik het toen zag met die band erin Tong uitsteken

Die slippers waren idd lelijk! En al helemaal omdat het voetballen afgelopen is Haha! Ik heb zelf thuis veel mooiere slippers en dacht, ach schijt laat die dingen toch liggen in die doos Tong uitsteken

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 11:20

Hans was gister wel goed op dreef, he mensen? Nieuwe paardjes..nieuwe lesindeling, ben benieuwd! Die Pandora is overigens ook wel wat voor jou, Janneke. Lekker voorwaards (niet onder je uit willen rennen) en niets in je handen! Een verbeterde Kabora! Haha!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 11:31

Volgensmij is Pandora idd niet zo'n stresskip als kabora.. das wel beter.. maar ze heeft iig wel de bouw (hertenhalsje) van kabora.. dat vind ik niet zo mooi.. maar ik zal er wel eens een keertje uitproberen..
als dat mag van hans tenminste.. want hij wilde dat ik volgende week persee weer op sussie ga rijden.. niet dat ik dat heel erg vind ofzo Schijnheilig

die Tex lijkt me trouwens ook best leuk, alleen kan 'ie nog helemaal niks.. maar ik vind het wel een mooi paardje om te zien..
Bernie vind ik stom.. die was echt heeeel erg gemeen tegen dat andere paard..

Ik vind het wel leuk dat we nu zelf ideeen aan mogen dragen van wat we graag willen doen.. zoals politieles, afdelingsdressuur, rijden in die dressuurring of springen..
dat trail of pleasure ofzoiets, waar ik het gisteren over had, lijkt me ook erg leuk om een keertje te doen..

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 13:11

jaaa! Dan neem ik Ascot mee! Haha! Bernie was idd niet lief he? Heb het niet zo op paarden die een ander een hoek indrijven en door blijven trappen, de rotknol Boos! Die ander kan overigens best goed springen, als ie over het hek gejumpt is...
Wendy, heb je lang voor het postkantoor gestaan? Al nat? Tong uitsteken Ach ja, je hebt de kaartjes nu, neem ik maar aan. Knipoog

ollivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 19:06

tex, lijkt me wel een leuk beesje, maar ik vind m niet mooi , hij heeft te korte voorbenen

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:09

heb ik niet echt op gelet, op de korte voorbenen..
jullie gaan volgende week trouwens in de wei rijden, met dressuurbordjes.. wij ook..
kben benieuwd, lijkt me op zich best moeilijk omdat de paarden een bak met omheining gewend zijn..

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 14:40

Juut schreef:
jaaa! Dan neem ik Ascot mee! Haha! Bernie was idd niet lief he? Heb het niet zo op paarden die een ander een hoek indrijven en door blijven trappen, de rotknol Boos! Die ander kan overigens best goed springen, als ie over het hek gejumpt is...
Wendy, heb je lang voor het postkantoor gestaan? Al nat? Tong uitsteken Ach ja, je hebt de kaartjes nu, neem ik maar aan. Knipoog

wahaha ik was er om negen uur en er was niemand. Om tien uur ging de voorverkoop van start en ja ik heb hele goede kaarten dicht bij het podium weten te bemachtigen. Wij waren geweest en dat vrouwtje achter het loket roept: nog iemand voor bryan adams? Iedereen stond haar raar aan te gapen zeg Haha! Hadden volgens mij nog nooit van de hele vent gehoord, waarop het vrouwtje dus zeg: mooi kan ik mooi een paar kaartjes voor mezelf uitdraaien. Haha topmens! OK dan!

trouwens Janneke, Pandora is een ruin Knipoog Ja stomme naam vind ik ook. Eindig dan op een O ofzo dit klinkt zo vrouwelijk.

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:09

ohja ik zie het, ik heb ze.. getypt..
foutje

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:19

domme Janneke Haha!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:20

automatisme ofzo denk ik Knipoog

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:00

hahaha was maar een grapje he! ( ik moet wel een beetje lief blijven anders kom je vast niet meer naar onze manege Tong uitsteken)

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:29

ik vind Pandora best een mooie naam, maar het is meer iets voor een merrie vind ik.. Pandoro vind ik echt niks
Bernie ook niet trouwens, zo heet mijn buurman