Welkom Betteke...ik heb vandaag je fries gezien....knap peerd hoor Leuke foto's Marlon...ook een knap peerd Marion lekker ge-BBQ-ed...jammer dat het weer niet echt zomers was, maar goed...het gaat ook om de gezelligheid. Ilvy voor het gerecht Cer op de bank En nu....iedereen weekend
_Noah
Geplaatst: 15-06-12 23:09
Leuk Betteke, ik heb ook een Friesje van 6 . Nicam, nee valt wel mee hoor, daar dreigt hij alleen mee. En stiekem hoop ik dat hij het doet .
Nee die staat in de Gamma stal, bij jouw paard in de buurt, denk dat die wel rond 1.80 is . Noah staat dag en nacht buiten en in de winter in de buitenbox.. Gaat die van jou ook dag en nacht??
Betteke
Geplaatst: 15-06-12 23:28
Dit jaar in ieder geval niet. Misschien volgend jaar, maar volgens mij doe ik geen oog dicht als hij 's nachts ook buiten staat.
Het was heeeeerlijk vandaag op stal. Ik ben zowat de hele dag geweest, eerst ging Tim op Picolo rijden, ging nog best wel goed En om een uur had Es les, ging heel goed!! Ik was er om half 10 en ging uiteindelijk 3 uur weg
Zoooo,dan heb je het een lekker tijdje uitgehouden vandaag.Lekker toch!
_Noah
Geplaatst: 16-06-12 21:30
Debbie heerlijk zon dagje op stal! Bedankt voor je hulp met Noah laden! We hebben een geslaagde dag gehad! Heerlijk gereden en Noah genoot ook zichtbaar
Wat een heerlijk weer vandaag zeg....Vandaag voor het eerst in de grote buitenbak gereden met Amaye. Ik moet nog een hoop leren, maar het begin is er zeker wel. In ieder geval....ben helemaal mijn onzekerheid kwijt...heb nog wel gezocht, maar is helemaal foetsie . Wel ben ik een stuk alerter geworden op de omgeving, maar dat is dan maar zo....Ben er echt helemaal blij van