Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die schrok ineens van de spoeier in de bak die nog een napufje in dr gezicht deed iedereen huuuh killy??!! Hahahaha Kon dr wel om lachen
Vorige keer dat ik met Marlous en Steph ging hadden we Duke, Marije en Pepsi mee en Marije was toen echt snel! Maarja weetje, ik zie het wel joh, ik vertrouw erop dat we wat minder en ook echt wel leuke paarden meekrijgen! 
en kom nou n ritje met Sax, Sneljo en Pepsie bijvoorbeeld lijkt me ook hartstikke leuk!! T enige wat ik niet wil is meer dan 3 dagen op Duke want dan kan ik niet meer lopen xD hahahaha
.
. En ik ben geslaaagdd.
.( ik dacht zelf dat super goed was gegaan....) En ineens hoor ik echt zo, jaa de rest kom ook maar mee
. Ik hem hem geslagen joh samen met marjolein. Iedereen was dus gewoon geslaagd, enm ik was fokking een van de meest beste en ontspannende menners haha.
. Uiteindelijk hebben we besloten dat we op vakantie gaan in de zomer ipv herfst en dus ook meteen geboekt
. Gaan 8 dagen naar marmaris. Het weer was toen zooo slecht dat cindy niet van mij na huis mocht en dus maar is blijven slapen.
) 
hihi