Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 11:19

Serada schreef:
Whis_Serada schreef:
Lin wat een mooie kerel heb je gezien, wel heel wat anders, maar hij zal best bij je passen
Ik duim voor je dat het zondag wat word

Thanks, het wordt nu morgenochtend in plaats van zondag. Het is inderdaad een heel ander merk dus ik laat me graag verrassen... :D

:D :D :D :D <3 ;)

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-11 16:20

Serada schreef:
Ja dat is altijd ook makkelijker gezegd dan gedaan hé, de spanning loslaten. Het zit tussen je oren en dat heeft weer tijd en vertrouwen nodig om dat los te laten. Wel goed om ook Jolan er weer eens op te laten want dan kan je idd zien hoe Vien daar op reageert. Jaja, we kunnen echt nog wat van onze bijrijdsters leren. Alhoewel......mijn bijrijdster was vanavond wel heeeul erg melig zeg! :P

Haha dat viel best mee ;) ! Enne wat kan jij van mij leren dan??

Dayna

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 17:01

Ennnn? Hoe was het Linda?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 18:59

Nee hoor! We zijn niet nieuwsgierig! Dames....Linda moet het wel eerst effe allemaal verwerken! Het is niet niks om verliefd te zijn op een Grunneger! Sorry, Dave.... :+

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 19:00

Jetta schreef:
Nee hoor! We zijn niet nieuwsgierig! Dames....Linda moet het wel eerst effe allemaal verwerken! Het is niet niks om verliefd te zijn op een Grunneger! Sorry, Dave.... :+

:D

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:54

we zijn niet nieuwsgierig we willen gewoon graag alles weten :P

wat een toestand vanmiddag met Yentle zeg... pfff ik ga heel hard voor ze duimen dat het meevalt, want dit verdienen ze echt niet na zo'n lange revalidatie.

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-11 20:57

Oh jee, wat is er met Yentl gebeurd?

Wat leuk dat Willem nu hier staat Femke, hoe gaat het met jullie?

Jet hoe gaat het inrijden met Storm? Heeft Zarah er alweer een keer opgezetten?

Wan, hoest met Val? Wanneer moet je weer voor controle?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 22:18

Uprica schreef:
we zijn niet nieuwsgierig we willen gewoon graag alles weten :P

wat een toestand vanmiddag met Yentle zeg... pfff ik ga heel hard voor ze duimen dat het meevalt, want dit verdienen ze echt niet na zo'n lange revalidatie.

Hoop inderdaad dat het mee gaat vallen, ze hebben al veel te veel pech gehad.....

San, ze heeft gek gedaan in de paddock, haar hoefbal kapot getikt en bloedde als een rund. Helaas is de veearts ook nog bang voor een peesblessure, aangezien ze er nauwelijks op wilde staan en de pees ook wat gezwollen was.....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 22:24

Zo ging vanmorgen erg goed. Hij was nog leuker dan de vorige keer keer! De eigenaresse reed hem voor en liet goed zien wat hij allemaal kon. Toen ik erop. Nou dat ging niet zo handig want ik kon natuurlijk niet meteen de juiste knoppen vinden. Het kostte mij nog best wat moeite en het voelde ook weer een beetje klungelig hihi...Verder op het erf langs trekker, grasmaaier en blaffende honden, daar had hij helemaal niks van. Aanstaande maandag ga ik voor de rontgonologische keuring bellen en hopelijk wordt hij goed gekeurd... :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 22:29

Serada schreef:
Zo ging vanmorgen erg goed. Hij was nog leuker dan de vorige keer keer! De eigenaresse reed hem voor en liet goed zien wat hij allemaal kon. Toen ik erop. Nou dat ging niet zo handig want ik kon natuurlijk niet meteen de juiste knoppen vinden. Het kostte mij nog best wat moeite en het voelde ook weer een beetje klungelig hihi...Verder op het erf langs trekker, grasmaaier en blaffende honden, daar had hij helemaal niks van. Aanstaande maandag ga ik voor de rontgonologische keuring bellen en hopelijk wordt hij goed gekeurd... :D

Spannend Lin, ik ga voor je duimen! En de juiste knopjes vinden heeft gewoon tijd nodig!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 22:31

Ja dat is ook zo.

Wat vervelend voor Yentl zeg. Dat peerdje heeft ook veel pech in d'r leventje hoor... :O

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 22:33

Wat gaaf Lin, en van die knopje is ook niet zo gek he.
Is natuurlijk voor jou ook al lang gelden met alle zorgen van Thom dat je serieus gereden heb denk.
Maar het komt goed hoor.
heeft hij al wedstrijden bij haar gelopen?/

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 22:36

Ja ze heeft al een aantal keer een onderlinge met hem in de L gedaan maar geen officiele wedstrijden..

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 22:38

Maak niet uit toch houd dan in dat hij dat nivo aan kan.
Nou ik ga duimen voor je hoor, als hij er is kom ik snel een keer kijken als je dat leuk vind

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 22:49

Whis_Serada schreef:
Maak niet uit toch houd dan in dat hij dat nivo aan kan.
Nou ik ga duimen voor je hoor, als hij er is kom ik snel een keer kijken als je dat leuk vind

Ja lijkt me hartstikke leuk... ;)

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 22:51

Nou dan doen we dat afspreken hihi

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 23:16

Ik zal voor je duimen Lin

Stef_Rashidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 10:11

Waren leuke foto's van Maestro (Gijs :D ) Lin!

Wat een slecht bericht weer over Yentl zeg, wat een pech.

Jet wat was die knappe Storm braaf gister +:)+

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 10:56

Jaja, Linda! Dat klinkt goed. We duimen dat hij de keuring goed doorstaat.....dan kan het grote genieten beginnen.

Arme, arme Yentl! Wat is het toch ook een halve wilde als ze een gekke bui heeft. Heel triest voor de baasjes ook, al die zorgen elke keer.....mijn duimen draaien overuren.

We zijn zeer trots op Storm. Elke keer een stapje verder en heel rustig aan. Dat werkt bij hem het beste, anders wordt hij erg wantrouwend. Gisteren met zadel erop gelongeerd, dat gaat de laatste tijd heel goed, geen gebok en geren. zarah weer met haar been erover, voet op zijn kont...druk geven op het zadel, als hij het spannend vond, deed hij een stap opzij, geen sprong dus, maar hij bleef nieuwsgierig omkijken. Stef heeft even geholpen met Zarah ondersteunen, zodat ik me volledig op Storm en de supervisie :) kon richten. Zarah zat er nog niet op, maar dat scheelt niet veel. We zijn gestopt, hij was braaf en bleef rustig, dus klaar. Volgende keer verder. Leuk om te zien dat alle paarden weer anders op het africhtingsgebeuren reageren.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 11:34

en wat er nu ineens aan de hand was dat ze allemaal zo druk waren is me echt een raadsel? had me ton met water niet eens gevuld en dacht eerst die knollen naar binnen, maar waarschijnlijk was het toen al te laat. ook weer handig dat degene niet tegen bloed kan weer zo iets meemaakt... pff heb me wel groot moeten houden want voelde me echt niet lekker worden en als dat nu het ergste was, de DA zei dat komt wel goed dat bloeden is juist goed alleen die pees. hoop echt dat het mee valt voor ze, want dit gun je niemand..... Ireen en ik waren weer twee helden op sokken, allebei er niet goed tegen kunnen en voor de rest was er niemand meer op stal....lang leve dat Fieke kwam, hahaha

Ja met val gaat het wel goed, al zeg ik dat niet te hard. dinsdagmiddag komen ze langs voor een scan en Frans zou later de beelden beoordelen. dus nu duimen dat hij weer ruim verbeterd is want zowel val als ik zijn het nu al weer zat.....

Lin, super dat het zo fijn klikt! we gaan duimen dat hij geheel wordt goed gekeurd!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 11:45

Hi ladies,
Waren leuke foto's van Maestro hoor (maar ja tis een Groninger he, k had niet anders verwacht :D ), hij kan leuk lopen. Voel je je alweer wat beter?
Ik hoorde het idd van Yentl, naar hoor. Hopelijk geen peesschade.

We hadden gelukkig gister nog aardig weer met de bbq, partytentje opgezet en het was prima te doen. :)

JackMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 12:53

hoi lin leuk paard zeg hoop dat hij goed gekeurd word.
en zou ook leuk zijn al ken je lekker wedstrijden rijden na een tijdje wat je altijd leuk vind hihi.
en als peet en jij keertje wedstrijd hebben bij slingerland kom ik gezellig kijken of een andere manege die in de buurt is. slingerland is 5 min fietsen voor mij dus lekker dichtbij.
nou zal duimen lin voor de keuring

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 20:31

Jaah weer net als vanouds he Maaike... :D

Wat een rust hier op Bokt. Zit iedereen lekker te benkhengen voor de teevee?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 20:39

Serada schreef:

Bankhangen, computeren, tv kijken en wat schoonmaken in huis hier en daar....

Stef_Rashidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 20:47

Twinklebel schreef:
Serada schreef:

Bankhangen, computeren, tv kijken en wat schoonmaken in huis hier en daar....

Ja ik ook. Lekker op de zondagavond.. Paardenfilm op filmnet :D