Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:hoe was de begravenis Channah ?

skyline schreef:Pebbs schreef:hoe was de begravenis Channah ?
Ging wel heb het redelijk droog gehouden iedergeval ,
Verder heb toch uit eidelijk wel in de kist gekeken maar ze leek eigelijk helemaal niet meer op mn oma
ik kon der eigelijk vrij der helemaal niet meer inzien .
en verder heeel veel familie ontmoet die ik nog noooit of weinig gezien had
en ondekt dat ik eigelijk wel een hele leuke bedschuin achter neef ofzo heb :p
Verder heb ik er wel vrede mee dat ze dood is , het is voor haar alleen maar fijner
Marjolein29 schreef:skyline schreef:Ging wel heb het redelijk droog gehouden iedergeval ,
Verder heb toch uit eidelijk wel in de kist gekeken maar ze leek eigelijk helemaal niet meer op mn oma
ik kon der eigelijk vrij der helemaal niet meer inzien .
en verder heeel veel familie ontmoet die ik nog noooit of weinig gezien had
en ondekt dat ik eigelijk wel een hele leuke bedschuin achter neef ofzo heb :p
Verder heb ik er wel vrede mee dat ze dood is , het is voor haar alleen maar fijner
Mijn oma heeft vroeger bij ons in huis gelegen toen ze was overleden zodat mensen bij ons het laatste afscheid konden nemen.
Ze leek niet meerop zichzelf en ze had niet meer die "omageur" van gebakken koekjes enzo.
, moet er niet aandenken... Ik vind dat dode mensen altijd zo apart ruiken... Moet er niet aan denken dat continu te ruiken als je bezig bent... Marjolein29 schreef:Sabinee__ schreef:Ik vond vooral het aanraken apart. Zo koud en stijf .
Ik werk zeer regelmatig met overleden dieren en die kou die is zo apart om te voelen. Je weet ook gelijk dat iets dood is.
Romana01 schreef:geloven jullie in geesten??