Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
,
sybje schreef:Pfff.. Ik moet nog tot 6maar gelukkig heeft Kaytje Sybie voor me gedaan dus dat scheelt weer
![]()
Jij kon deze dinsdag toch niet Chan?? Of zit ik weer verkeerd... Zullen we volgende week dinsdag een buitenritje doen?

gezelliieeee !!
hahahaha
verjaardag en feestje met de meiden ! 

Voor mij eigenlijk alleen maar goede herinneringen.
maar daar heb ik ook geen contact mee. De staleigenaren zijn alleen echte boeren (type je belt pas een veearts als je paard bijna dood in de stal ligt
en anders wordt je nog net niet uitgelachen) en het is moeilijk om dingen met ze te overleggen. Geen echte paardenmensen helaas.. Hoop ook ooit zo'n stalletje te vinden als jullie Marion en Kaar!! 
weet niet hoe ze dat doen met een bovenarm ?
hihi
ook een mank pootje 
seh = idd spoed eisende hulp...
maar nu zat ik al half en op het moment dat ik mijn evenwicht verplaats, doet madame een stap opzij, waardoor ik dus regelrecht naar beneden kletterde.... om niet op mijn 'selchte' enkel te vallen, bedacht ik mij op te vangen door het hek vast t houden, maar aangezien k gewoon viel, draaide mijn arm heel raar, waar na ik een harde knak hoorde...... Het even niet goed ging, toen nog een poging gedaan om op Lay te komen(iemand hield der trouwens vast) Arm deed wel pijn, maar dacht dat het mischien wel een spier was.. en ik was toch al niet van plan veel met Lay te doen, dus beetje gestapt en een paar kleine stukjes draf.... 
dit word een blijvertje,Mandy heeft het zo naar haar zin hier,en ik ook!
worden fijne rekeningetjes 

maar hij was voor de rest heel braaf.