Heb net een roze Scapa setje geruild en rode polo gekocht.
Laatst bijgewerkt door Mies op 19-01-10 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 19-01-10 18:35
ooh leuk Ik vind scapa wel leuk, maar voor wedstrijd. Voor thuis vind ik het te.
foto van mijn 1e en enige springwedstrijd met sita Uitgebeld in de barrage, de wedstrijd waar Sita der rugblessure kreeg..
Volgende week dinsdag weer dressuurles En morgen kan ik EINDELIJK met school 1x door de week thuis zelf rijden. ben dan al om 5 voor 3 uit ipv 10 voor 5
Zo, ik heb alles bijgelezen! Gave foto's mirthe, wat was je schattig, en dwarreltje ook Leuke foto van blue zeg, echt een leukerd! En sita is ook leuuk
Verder zijn mijn hersens nu even niet in staat om na te denken haha, net 3 uur nederlands essay geschreven leuk man!
Gave foto ik zie mezelf ook wel zo gaan Blue springt als hij iets niet helemaal vertrouwd erg groot
Jill_
Geplaatst: 19-01-10 19:03
Nee hij liep voor geen meter, maargoed kan ik ook niet verwachten na 7 weken stilstaan, en 4 weken alleen maar op box! Maar hij liep helemaal zuiver, galop is heel veel naar mijn been bokken, maar ach dat krijgen we er wel uit
@ Jill; ik bedoelde of hij recht liep haha. maar mooi dat hij dat iig deed nou maar hopen dat dat blijft als je hem weer op gaat pakken Maar dat is wel lekker zeg!
@ Estelle; haha ooh dat is zo leuk he, die pony's Ik moest altijd wel lachen om sita's gemiep altijd.