Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amanda1980

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:00

10 uur? Dacht half 11 hahahaha. Dat word op tijd opstaan dan. Het eerste wat ze vanochtend zei was nog maar 2 nachtjes he mam. En de juf moest er ook gelijk aan geloven net als de rest van de school. Iedereen verteld ze dat ze ponyles krijgt hahahaha

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:03

Heeeeeeeyy ik heb ook een nieuwe pagina

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:06

Haha, zo was ik ook toen ik de eerste x mocht rijden.,
iedereen werdt knettergek van mij hihi.

Morgen ben ik lekker vroeg op stal.
denk dat ik is een eindje ga wandelen me Beauty,
daarna lekker spettie doen.
misschien lekker met de meide naar buiten en anders de bak in

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:15

Ik was niet zo jong toen ik mocht rijden. Ik was 15 geloof ik. Ik vind het dan ook wel eng hoor. Ze is nog zo klein. Ze wil ook zo graag op cas maar dat gaat gewoon nog niet. Ja als 1 volwassene naast haar loopt en iemand cas vast houd. Alleen begint mijn zoon nu ook al. Maaaaaaaaaam ik wil ook!!!!!!

Ik ben er morgen ook al rond kwart voor 9

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:20

Begin van de avond de aannemer gesproken en hij komt zaterdagmiddag even kijken en bespreken over de aanleg van de tweede longeerring

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:22

Nog 9 keer 50 te gaan en dan

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:30

dan heb je 450 en we hebben er al 50 dus dan hebben we 500 en dan een nieuw toptic :D

wie opent die?

ik was geloof ik 6/7 de eerste x.
hhaha ja, maar ik geef ze gelijk,
het is ook zo leuk allemaal!

ik ben moe ga me bedje opzoeken
nog even Frans doornemen en dan lekker slapen.

hihi sjon was vandaag de mascara vergeten :o

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:34

Toppic 6 is een mooie voor, ja voor wie. Zover is het nog lang niet.

Weltrusten dan maar, en je mascara vergeten dat kan niet. Wat moet die jongen op je school wel niet denken dan, hihihi

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:36

zo weer lekkr veel aant kletsen allemaal zeg, nou heb tankie gister eindelijk ook als een gek zien rennen samen met bies en chess diddle marley en ko stonden in de hoek te kijken, marley moest alleen afentoe meedoen van tank. Raare paardjes.

Was hem aant longeren vannavond en hij was zoals bijna altijd superbraaf en toen donderde er inneens een zwaan uit een boom naast de longeerbak, toen heeft hij keihard gerend haha, die zwaan kwam even later voorbij gewandeld en ging naar de paarden in de paddocks blazen haha. (wist niet dat een zwaan afentoe in een boom zit, was ook geen succes haha)

nou lekkr spagetti van me zusje op was lekkr nu nog even wat huiswerk en dan morgen heel vroeg proberen op te staan ben ik lekkr vroeg uit me werk (lijkt het weekend wat langer).

leuke filmpjes kay die laatst van die katten is echt grappig, echt een schattig katje soof wil hem ook wel hebben.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:54

Binar schreef:
Nouw Jet, Biz staat inmiddels al een week in t werk en is de afgelopen dagen lang zo fris niet geweest als vandaag.. fris weer?? vond t wel meevallen eigenlijk
Diddletje staat ook al weer ff aan de arbeid maar die is de laatste tijd zowieso al strontvervelend :o

Nou...lekker warm is anders en de zon liet zich ook niet zien...En Renkie staat nog geen week in het werk, want er was nog niet zoveel te werken... alles was nogal hard of nat! Ik heb er zondag voor het eerst weer opgezeten na de sneeuw/vorstperiode. Maar het lijkt wel of hij nu echt los gaat komen! Joehee!!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:54

Hahahaha, zwaan in boom! Nee, dat beest spoort niet! Het hoort zo: Zwaan in SLOOT!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:07

lekker aan de bep nog vanavond ;)
heb grotendeels alles opgeruimt voor morgen als de schoonmaakster komt de rest is voor morgen ochtend hoor heb heen zin meer hihi.
Ik heb net 2 jasjes die naar de STOMERIJ moesten in de WASMACHINE gegooit en je raad het al.....

HELEMAAL GOED GEGAAN GELUKKIG!!
Was echt te lui om ze weg te brengen hihi

aman trouwens super als jij de waterbak wil nalopen , we hebben namelijk een heeeeele mooie :)

drink nog even mn thee op en ga lekker een boekje lezen. Is ook al weer een hele tijd geleden dat is daar eens de tijd voor nam.
Morgen kom ik waarschijnlijk niet :( maar als ik optijd thuis ben wil ik de poownie toch nog wel even een knuffie komen geven hihi

dames fijne avond nog!
Kaar jij bent als het goed is ook lekker klaar. Geniet van je daagjes!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:08

johnvt schreef:
Begin van de avond de aannemer gesproken en hij komt zaterdagmiddag even kijken en bespreken over de aanleg van de tweede longeerring

jeeeeeej!
Gaat hard john!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:20

*\o/* GO JOHNNY GO *\o/*

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:40

:Z :Z :Z

tijd om naar bed te gaan

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-10 23:00

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ze moest der paarden wegdoen bij dubbeltje op zijn kant!!! mijn hart zou breken.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-10 23:01

Binar schreef:
Nouw Jet, Biz staat inmiddels al een week in t werk en is de afgelopen dagen lang zo fris niet geweest als vandaag.. fris weer?? vond t wel meevallen eigenlijk
Diddletje staat ook al weer ff aan de arbeid maar die is de laatste tijd zowieso al strontvervelend :o

Kay hield em wel in hoor! hahaha

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:20

Jetta schreef:
*\o/* GO JOHNNY GO *\o/*

We gaan gewoon door.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-10 23:27

slaap lekker allemaal!!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:30

zo sjon je bent lekkr bezig zeg :)

nou huiswerk is zo goed als af even revisie van mijn klasgenoten afwachten en dan hoef ik van ut weekend niks te doen :)

Jet ik dacht ook dat zwanen in de sloot zaten en niet in bomen denk tank ook want hij ging heel hard rennen haha.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:31

slaaplekkr, moet morgen vroeg op ga een kast voor een vriendin halen bij Ikea en daar ook eten :) maar moet eerst werken :(

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 06:27

John, wat goed zeg! Je hebt de smaak te pakken.

Pres , ik loop de waterton en paddock 's ochtends even na. Ben er inprincipe 5 ochtenden in de week. Mocht ik het een keer vergeten, bij deze alvast mijn excuses want dat zal me ongetwijfelt wel een keer gebeuren. Ga er iig me best voor doen dat ze 's morgens een goeie start kunnen maken.

Meiden van de ruinengroep, willen jullie bij het binnen halen misschien een beetje letten op speelverwondingen etc? Zou me wel een gerust gevoel geven als ik weet dat er niks bijzonders aan de hand is wanneer als ze op stal gaan.
Ik hou ook 's morgens een oogje in het zijl wat kreupel lopen of verwondingen betreft. Tja waar paarden samen zijn word nou eenmaal ruw gespeelt. Cas het dinsdag ook zijn eerste oorlogswond opgelopen hahahaha. Waarschijnlijk een trap gehad tegen de voorkant van zijn sprongewricht. Te klein overigens om in het donker op te vallen hoor (denk ik) en hij liep verder gewoon goed.

Normaal krijg ik me kids op schooldagen amper hun bed uit. Nu liggen ze al vanaf 6 uur te spelen grrrrrrrr.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 07:30

hey aman.
Ik kijk altijd wel of ik niks bijzonders zie. Aan benen en hoofd.
Vaak kom je wat plekjes tegen tijdens het poetsen.
Maar ga niet ieder schaafje in de batadine zetten hoor ;)
toppie dat jij achter de water bak aan wil.
Had ook in het schriftje geschreven of iedereen even de bak wil nalopen als ze op stal zijn. Dan zitten de paardjes als het goed is nooit zonder.

Ik kom vanavond waarschijnlijk niet.
Denk niet dat ik het red.

Nu maar verzinnen wat ik zo aan ga doen :)
mn jasje is droog dus kan mn nieuwe jurkje aan :D

werkse allemaal alvast!
Xxx

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 07:43

Veel plezier met je nieuwe jurkje. Wou dat ik er het figuurtje voor had hahahaha

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 08:10

Princesspres schreef:
zo vanavond alles maar bij lezen nu alleen deze pagina hahahah.
Leuke fotoos soof! Wat een scheetje!
Mensen mensen ik heb me een hoop gedaan al vandaag!
Vanmorgen naar stal geholpen met de paardjes buiten zetten. Lennox sijn stal helemaal gemest en weer vol gegooid. Wannadoo zijn box gedaan.
Daarna boodschappen gedaan bij de c1000 ( is dat delft?)
alles wat ik nodig had was in de aanbieding hahahahah had een overvolle tas voor 20 euries!

Toen bij de gamma een specikuip gekocht voor de paardjes in de paddock om lekker te drinken ( dames uit de ruinen groep de kuip was 7 euro als we allemaal 1 euro doneren aan pressie dan kunnen de poownies lekker drinken)
plantje gokocht voor mn schoonmams die heefct het ook weleens verdient om in het zonnetje gezet te worden hihi.
Daarna ben ik mijn boodschappen gaan opruimen vaatwassertje aan. Plantje leuk ingepakt. Toen mijn auto van binnen en buiten gewassen.
Nu bij mijn schoonmamma koffie drinken dan gaan we even naar de markt en dan ga ik weer even naar de paardjes om wannadoetje te rijden :)
Pfff wat een hoop. Ben stiekem wel een beetje trots op mezelf dat ik er zo'n productieve dag van heb kunnen maken!

Dames tot vanavond!

Prima die euro.. ask t niet vergeet krijg je vanaaf ;)
En die grijze bak die dr stond..? dan kan ik die weer terug bij mn spulletjes zetten ;)

Gingen we gelijk binnen zetten als ik op stal kwam vanavond??