Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Binar schreef:Nouw Jet, Biz staat inmiddels al een week in t werk en is de afgelopen dagen lang zo fris niet geweest als vandaag.. fris weer?? vond t wel meevallen eigenlijk
Diddletje staat ook al weer ff aan de arbeid maar die is de laatste tijd zowieso al strontvervelend

maar als ik optijd thuis ben wil ik de poownie toch nog wel even een knuffie komen geven hihiBinar schreef:Nouw Jet, Biz staat inmiddels al een week in t werk en is de afgelopen dagen lang zo fris niet geweest als vandaag.. fris weer?? vond t wel meevallen eigenlijk
Diddletje staat ook al weer ff aan de arbeid maar die is de laatste tijd zowieso al strontvervelend

maar moet eerst werken

Princesspres schreef:zo vanavond alles maar bij lezen nu alleen deze pagina hahahah.
Leuke fotoos soof! Wat een scheetje!
Mensen mensen ik heb me een hoop gedaan al vandaag!
Vanmorgen naar stal geholpen met de paardjes buiten zetten. Lennox sijn stal helemaal gemest en weer vol gegooid. Wannadoo zijn box gedaan.
Daarna boodschappen gedaan bij de c1000 ( is dat delft?)
alles wat ik nodig had was in de aanbieding hahahahah had een overvolle tas voor 20 euries!
Toen bij de gamma een specikuip gekocht voor de paardjes in de paddock om lekker te drinken ( dames uit de ruinen groep de kuip was 7 euro als we allemaal 1 euro doneren aan pressie dan kunnen de poownies lekker drinken)
plantje gokocht voor mn schoonmams die heefct het ook weleens verdient om in het zonnetje gezet te worden hihi.
Daarna ben ik mijn boodschappen gaan opruimen vaatwassertje aan. Plantje leuk ingepakt. Toen mijn auto van binnen en buiten gewassen.
Nu bij mijn schoonmamma koffie drinken dan gaan we even naar de markt en dan ga ik weer even naar de paardjes om wannadoetje te rijden
Pfff wat een hoop. Ben stiekem wel een beetje trots op mezelf dat ik er zo'n productieve dag van heb kunnen maken!
Dames tot vanavond!