Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ik ga stage lopen (waarschijnlijk) op Starnmeer om nog meer te leren. 
Authentic schreef:Ankie, ik vind het persoonlijk een beetje l*lkoek om in een topic van een stal (met prima binnenbak en prima les) je eigen binnenbak en les te komen promoten. Als er hier iemand is die wil overstappen weer diegene zelf waarschijnlijk ook wel een dressuurinstructie te vinden, dit is de MHK en niet EA-CO.
)
dat jij een beetje erg overdreven reageert..de reden dat ik het in dit topic plaats is omdat hier dus veel mensen uit Starnmeer en omstreken zitten,echt niet om jou op stang te jagen
, maar wij zijn héél erg blij met ons stalletje en met onze trainers en dit is een klets topic specifiek van onze stal dus ik denk je jouw bericht beter ergens anders had kunnen plaatsen. Maakt verder niet uit en wees vooral welkom hier om gezellig mee te kletsen, maar dit soort specifieke oproepen kunnen beter in een daarvoor bestemd topic worden geplaatst
.
. 

)

ankie1 schreef:Persoonlijk vind ikdat jij een beetje erg overdreven reageert..de reden dat ik het in dit topic plaats is omdat hier dus veel mensen uit Starnmeer en omstreken zitten,echt niet om jou op stang te jagen

xDenies schreef:@ IJP,
Ik zat uw site te bekijken, en vroeg me af wat staart zakken waren?
Had er nog nooit van gehoord, wel paarden gezien op bokt enz met zo'n zak, maar wist niet waar het voor diende!
Maar bedankt voor de uitleg!

de een durft geen poster op te hangen in de kantine, de andere durft geen plastieken poownie vast te binden. 

Hallo allemaal!
Kan het nog altijd niet laten om iedere keer als ik iemand ontmoet "Mijn paard is vierentachtigkommanegenzesnulnegendriezevenvijf procent foundation" te zeggen. En dat allemaal dankzij jou