Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ankie1

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 12:31

Haha dat weet ik,maar mocht iemand zich ooit willen omturnen tot dressage prikker ;-)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 12:34

@ Ankie1.

Persoonlijk ben ik juist van dressuur, naar western aan het 'omturnen' :P En ik ga stage lopen (waarschijnlijk) op Starnmeer om nog meer te leren.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 12:45

Ankie, ik vind het persoonlijk een beetje l*lkoek om in een topic van een stal (met prima binnenbak en prima les) je eigen binnenbak en les te komen promoten. Als er hier iemand is die wil overstappen weer diegene zelf waarschijnlijk ook wel een dressuurinstructie te vinden, dit is de MHK en niet EA-CO.

Denise, op dit moment heeft ze het wel wat druk met andere dingen ja. Maar je krijgt vast wel een antwoord hoor. :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 13:06

Authentic schreef:
Denise, op dit moment heeft ze het wel wat druk met andere dingen ja. Maar je krijgt vast wel een antwoord hoor. :)

Ja, dat dacht ik al! Ik wacht gewoon geduldig, maakt me helemaal niet uit. Heb sowieso toch alle tijd :P Het is toch pas in februari.

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 13:20

Authentic schreef:
Ankie, ik vind het persoonlijk een beetje l*lkoek om in een topic van een stal (met prima binnenbak en prima les) je eigen binnenbak en les te komen promoten. Als er hier iemand is die wil overstappen weer diegene zelf waarschijnlijk ook wel een dressuurinstructie te vinden, dit is de MHK en niet EA-CO.
)

Persoonlijk vind ik :D dat jij een beetje erg overdreven reageert..de reden dat ik het in dit topic plaats is omdat hier dus veel mensen uit Starnmeer en omstreken zitten,echt niet om jou op stang te jagen :z

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 15:59

Hi Ankie1, het is ook niet kwaad bedoeld hoor :D , maar wij zijn héél erg blij met ons stalletje en met onze trainers en dit is een klets topic specifiek van onze stal dus ik denk je jouw bericht beter ergens anders had kunnen plaatsen. Maakt verder niet uit en wees vooral welkom hier om gezellig mee te kletsen, maar dit soort specifieke oproepen kunnen beter in een daarvoor bestemd topic worden geplaatst ;) .

Maar mocht je geinteresseerd zijn in een westernles of je willen omscholen, dan kan je hier natuurlijk altijd vragen hoe het er bij ons aan toe gaat :P .

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 16:53

Dit is een kletstopic voor mensen die hun paard op Trainingsstal Starnmeer hebben staan, je gaat toch ook geen flyers voor je stal uitdelen bij ons op het terras ofzo? Hier zitten westernruiters, deze westernruiters hebben prima instructie en een prima binnenbak. Reclame maken kan je op EA-CO, daar is een kletstopic niet voor bedoeld.

Indien je hier komt om gezellig te kletsen over onze stal ben je gerust welkom hoor, maar je begint gelijk al met je lessen en binnenbak aan te bieden.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 17:45

Aan de rel dames?
Misschien kan ze op een zekere man,wiens naam wij hier niet noemen, goede invloed uitoefenen?
Die hoort toch niet echt bij ons?

Maar Ankie1, jij je bedrijf promoten, kan ik ook mijn bedrijf bij jou promoten? Neem eens een kijkje in mijn onderschrift, ik wilde nl binnenkort al een keer die kant op komen om mezelf daar te promoten.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 18:41

Nee, ik zou niet durven rellen. En Naamloos hoort er idd niet bij, maar die kan ze ook niet bereiken middels dit topic (tenminste, daar gaan we even vanuit, vooral Kim, lefgozer).

Anyway, Skipsters Dice = 95,8984375%, nu Skipastarriffic nog (leuke naam!) in Skipsters Dice uitrekenen duurde wat langer omdat er ergens eentje tussen zit (Poppin Jewel) die uit jonge paarden was gefokt waardoor ik heel veel paarden verder moest zoeken en er zat er ergens eeentje tussen die 0% Foundation was. :7

Skipastarriffic heeft ook Poco Bueno erin he! (Tss, weet straks alles over Babe :P )

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 18:48

@ IJP,

Ik zat uw site te bekijken, en vroeg me af wat staart zakken waren? :o

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 18:54

ankie1 schreef:
Persoonlijk vind ik :D dat jij een beetje erg overdreven reageert..de reden dat ik het in dit topic plaats is omdat hier dus veel mensen uit Starnmeer en omstreken zitten,echt niet om jou op stang te jagen :z

En persoonlijk sluit ik me aan bij degenen die vinden dat je inbreekt in een toch western gekleurd stukje huiskamer. De meesten van ons hebben ervaringen uit de dressuur en zijn juist western gaan rijden omdat we met de dressuur klaar waren.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 18:59

xDenies schreef:
@ IJP,

Ik zat uw site te bekijken, en vroeg me af wat staart zakken waren? :o

Een staartzak is een beschermhoes om te voorkomen dat de staart van je paard vies kan worden. Wij hebben de staart vaak in een vlecht, voorkomt dat je bij het rijden plukken uit de staart trapt. Om deze vlecht kun je een staartzak doen (een soort koker die je met klittenband vastmaakt) of je gebruikt een meevlechtstaartzak met drie kokers, waar je iedere streng van de vlecht in stopt en vervolgens de staart met kokers vlecht. Als je even gaat kijken op de site http://www.paard-en-naald.nl zie je foto's van de tubes (zonder dat ze om een staart heenzitten) op http://www.paard-en-naald.nl/pageID_7730933.html en de meevlechtversie op http://www.paard-en-naald.nl/pageID_7336757.html, laatste twee foto's

De staartzak kan er op stal en ook bij het rijden gewoon blijven zitten. Eens in de zoveel tijd zul je de vlecht opnieuw moeten vlechten en zul je ook de staartzak willen verschonen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 19:01

Oke, dat is wel een slimme uitvinding zeg! :P Had er nog nooit van gehoord, wel paarden gezien op bokt enz met zo'n zak, maar wist niet waar het voor diende! :P Maar bedankt voor de uitleg! :)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 19:04

RIENEKERIENEKERIENEKE!

Skipastarriffic is 73,4375%, dus Beep is 84,6679687%! Volgens FQHA.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 09:00

Morning all! Hoe was het Penny-uitje? Ben ik gister helemaal vergeten te vragen!

@IJp: jouw suggestie om 'Hij wiens naam wij hier niet noemen" eens voor te stellen bij onze buren vind ik eigenlijk wel een puik plan! (dan kan Storm in de box tegenover Beer gaan staan namelijk.... :)) :D )

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 09:03

Ik heb de neiging om dat plastic ding dat in Glory d'r stal staan aan het hek vast te binden :D

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 09:05

Welk plastic ding en waarom aan het hek?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 09:08

In Glory d'r box staat een plastic hobbelpaard (familie van Vlekkie), en het spreekwoordelijke hek zijn de palen bij de ingang van stal.

Als je roept dat ze je paard aan het hek vastbinden is dat een hint dat je kunt vertrekken...:D
En ik zeg nogmaals, ik heb de neiging dat te doen, niet dat ik het doe.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 09:11

Oh haha, ikke nu sjnap ! Ik zeg doen ! Ik ben wel van een beetje van het rellen de laatste tijd ;) .

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 09:19

Authentic schreef:
RIENEKERIENEKERIENEKE!

Skipastarriffic is 73,4375%, dus Beep is 84,6679687%! Volgens FQHA.

oh das best veel niet? Leuk om te weten thanks voor het uitrekenen!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 09:47

:j Verder heb je niet zoveel aan zo'n getalletje hoor, maar ik vond het ook wel grappig om van Stace te weten enzo. _O-

Trudy; doen! Doen! Doen!

Durf je niet, wedden? Wedden! Wedden! O:)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 09:59

San1978 schreef:
Ik ben wel van een beetje van het rellen de laatste tijd ;) .

Jij ook al?! :):)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 10:13

Je hoeft niet te wedden, want dat durf ik idd niet. Wil nog langer op stal blijven staan, straks vind ik er drie van mezelf aan dat hek gebonden.

Maar het staat iedereen vrij om mijn idee toe te passen. Ik zal niet claimen dat ik het verzonnen heb :D

Ik heb Faith genomineerd voor de Bokt merrieveulenverkiezing van 2009, we zullen zien hoe hoog ze gaat eindigen...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 10:29

Noh -O- de een durft geen poster op te hangen in de kantine, de andere durft geen plastieken poownie vast te binden. -O-

-O-

*Gaat diep, diep teleurgesteld in haar stalgenoten maar naar stal toe rijden*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 11:14

:wave: Hallo allemaal!

@all: Hoe was de fillum? Hebben jullie het gezellig gehad? En het 'bedompte rokershok' waar jullie gingen eten was ook geslaagd? :')

@Suus: Wat een openbaringen weer met al die cijfertjes :)) Kan het nog altijd niet laten om iedere keer als ik iemand ontmoet "Mijn paard is vierentachtigkommanegenzesnulnegendriezevenvijf procent foundation" te zeggen. En dat allemaal dankzij jou :D

@Sandra: Wat goed van Storm! Nu kan de lol met je knol echt beginnen :Y)

@Trudy: Leuk joh! Ben idd ook erg benieuwd hoe hoog ze gaat eindigen! :j

@Es: Succes vandaag met Morris, hopelijk is dat met zijn achterbeentjes niet ernstig. Ben wel heel benieuwd naar wat het nu kan zijn :(:)

@ankie1: Denk echt dat je beter ergens anders reclame kunt maken als je wil dat je bedrijf goed gaat lopen. Het heeft niet zoveel zin om klandizie te zoeken van een naburige stal waar men over een geweldige binnenbak beschikt en op 1 persoon na allemaal aan western riding doet :+