Ja ik hoop het ook! maar Niels (de hoefsmid) was zeker niet ontevreden! want hij stond er nu namelijk al stevig op en hij heeft alleen voor ijzers En het is idd een duur grapje!
Ik vind je reactie echt belachelijk!!! Blijkbaar heb je van alles gehoord en zet je dat met nadruk hier op bokt, ik vermoed dus dat jij denkt dat iemand die op bokt actief is, geroddeld heeft. Sorry dat ik het zeg maar dan spreek je die persoon er even persoonlijk op aan en vraag je eerst eens of het waar is of niet!!! Ik voel me overigens niet aangesproken omdat ik me niet met dit soort dingen bemoei maar vind je reactie gewoon onnodig en dat wil ik toch even duidelijk vermelden! Ondanks deze reactie wens ik je natuurlijk veel sterkte toe.
Ik doe natuurlijk mee met de wedstrijd Maar maak je geen zorgen... het hoeft geen afscheidsconcertje te zijn voor je... er komen vast en zeker nog wel dressuurwedstrijden op stal hoor...
Er is ondertussen contakt geweest tussen sylvia en dat meisje en we hebben afgesproken dat zij met deze ongein stopt. Sylvia zit hier erg mee en had dit gewoon niet verwacht van haar, ik keur het niet goed maar gezien het betrefende pb tje wel begrijpelijk van haar. Dit is trouwens een berichtje van Marcel haar man groet van ons allen. Hoop dat nu de lucht hiermee weer geklaard is?
als er nu contact is geweest, had Syl dus niet al die onrust hier op bokt hoeven schoppen!!! had ze gelijk kunnen doen, is toch een volwassen vrouw of niet dan?!