Goedemorgen
Ik had gister schoolfeest, ik had al niet zo heel veel zin en het is ook echt heel stom afgelopen.
Het vriendje van een hele goede vriendin van mij die stonden gewoon een beetje te dansen en toen kwam er een rara jongen voorbij lopen die er een beetje raar achter ging dansen, dus die vriend dieuwd hem zachtjes weg, die vriend die pikt dat niet dus koppen tegen elkaar, duwen en alles, wij allemaal echt bang enzo.
Die vriend bleef vet rustig maar die andere(die wij helemaal niet kende) die was helemaal over de rode, worden ze zo uit elkaar gedreven.
Wij en die vriend gingen een paar stappen opzij en toen keken die jongens even naar elkaar en toen opeens komt hij zo naar die vriend toe en geeft hij hem een klap en daarna gaf hij ook perongeluk mijn vriendin een klap, zij pikte dat niet dus wou die jongen ook slaan, gelukkig werd ze tegengehouden. Zij toen helemaal overstuur en wij ook helemaal overstuur. Liepen we naar een plek waar het niet mocht en toen kwam de toezichthouder en die nam ons mee naar de personeelskamer.
Toen een paar keer het verhaal verteld en toen kwam hij ook. Toen moesten we in een boek die vreemde jongen gaan zoeken.
Nou die hadden we gevonden en ging hij ook z'n verhaal vertellen(Waar dus helemaal niks van klopt)
Dus elkaar een hand gegeven en die andere jongen mocht weer gaan feesten. Die vriend had helemaal een blauw/rood/dik oog.
Nou wij hebben daar ongeveer ander half uur gezeten en toen zijn we naar huis gegaan.
Het was echt een vreselijk schoolfeest en ik zat daar gewoon helemaal te trillen van de schok, echt niet normaal!
Maandag moeten we nu allemaal een brief achtig iets schrijven met wat er is gebeurt en dan gaan ze het echte verhaal horen en dan krijgen ze waarschijnlijk straf.
Nou heel verhaal!
@Roos, Was zeker een hele klus om Jip te wassen met al z'n haren 
@Do, fijn dat het goed was gegaan met Ginger alleen vervelend van Luca..