Het altijd gezellige Cahama topic Deel 9!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lottyy

Re: Het altijd gezellige Cahama topic Deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:01

Ja d'r zat een Eva'tje(met rode haren toch?) bij ons op ponykamp(2x)!!
Die heeft toen een pony gereden op King Stables(had ze die ook gekocht?)
Denk iig dat het over die gaat?

En die sneeuw!! Mén, had het gister ngo niet gezien, schrok me dood vanochtend Tong uitsteken
Maar ben beetje ziek dus blijf nog even binnen in ieder geval.

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:01

ChantalSmook schreef:
Goeiemorge! ja gister om half 10 lag er al een mooie laag , was toen nog met falco buiten. ik blijf lekker thuis aan school werken! swas rond kwart voor 10 mijnb ed in, en half 10 er weer uit vandaag, en ben echt nog steeds moe.. wasn zwaar weekend Tong uitsteken
Wiieen is wel echt leuk, maar ik vind het racen toch veel leuker als al dat 'gesport'. zeker ook omdat je online kan, en het is dan nog leuker om iemand te verslaan. Had dat met Karen gedaan, maar was ook echt zo slecht Nagelbijten / Gniffelen terwijl het onze wii is haha. naja kdoe dat ook nooit

Lekker lotte! waar ga je ergens hene?

Ik weet niet of dar voor mij is Bloos
maarja, we gaan naar Benidorm, vorig jaar in Salou regen gehad
en in Benidorm blijkt het warmer te zijn dusja Tong uitsteken Pling

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:05

mariki10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:06

Wij gaan waarschijnlijk in maart naar Mexico Cool

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:11

Wajoo! dat is nog beter Bloos

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:43

Wow dat klinkt helemaal super vet!!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:43

had eik toch wel in de planning vanavond te gaan paardrijden....

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:45

Ik ga vanavond lekker op mn fietsje naar de manege Vork
Lotte zit weer op school hoor, hele tijd niks te doen alweer Slapen

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:57

Ja ik ga wel met de auto, dan maar heel zachtjes rijden. Ze strooien daar niet, da's minder... Stomme gemeente Heeze!!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 13:07

haha net of er in nederwetten wordt gestrooid Nagelbijten / Gniffelen soeterbeek is altijd supergevaarlijk! behalve het laatste stukje, daar wordt vaak toch wel gestrooid, veel mense vanaf nuene pakke dan een stuk soeterbeek... dat is ook helemaal vernieuwd. beetje jamemr Tong uitsteken

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 13:10

wauw! ik heb een 7 voro mijn toets van mijn minor gehaald! kreeg net een mail. echt vet!!

Lottyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:10

Huwelijksreis Marijke Tong uitsteken?
Wel súper vet Mexico lijkt me! Lachen

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:06

Grmpf we gaan vanavond WEEER springen... Staat nog een parcours van gisteren, dus we gaan weer parcourtje springen.

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:23

Ben blij Bloos ik zou het wel willen! Tong uitsteken

mariki10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:27

Ja op huwelijksreis idd Tong uitsteken

Het zou ook nog kunnen dat het de Dominicaanse republiek wordt Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:06

Dit wordt mijn eerste en waarschijnlijk ook laatste bericht hier maar ik wil dit even melden:

Smokey is zaterdag verkocht aan een particulier die hem voor de doorverkoop heeft aangeschaft. De reden dat ik dit nu pas vertel ipv meteen op zaterdag is dat ze op de manege niet stonden te wachten op mensen van Cahama die komen kijken hoe zielig het allemaal wel niet is (Ik spreek nu niemand persoonlijk aan, het is alleen vaker gebeurd en daar hadden ze geen zin in). Ook in de Ark is het toch redelijk stil gehouden. Hij is vandaag opgehaald
Ik vind het heel jammer voor jou Chantal dat je nu geen fatsoenlijk afscheid van hem hebt kunnen nemen. Ach gut

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:55

Ahhh die lieve Smook! Maar goed waarschijnlijk krijgt hij het bij een particulier ook niet slecht!

Net lekker wezen sleeen op de grote berg. En Theo heeft een Iglo gebouwd voor de kids!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:52

Oh dat meen je niet Verdrietig ! wat ontzettend erg! zit nu toch wel even met tranen in mijn ogen zeg Verdrietig ..... Ook echt jammer dat hij in de doorverkoop is gezet en geen eigen baasje heeft gekregen.. Dat had ik stiekem toch wel heel erg graag gewilt. Naja wie weet waar hij terecht komt in de doorverkoop. Zou wel graag willen weten of hij uiteindelijk bij een leuke eigenaar terecht komt.. ik hoop het beste voor hem.. Baal wel dat ik geen afscheid heb kunnen nemen, had wel aan heike gevraagd lang geleden of ze het me kon vertellen.. omdat hij toendertijd ook al in de verkoop zat. Denk trouwens niet dat er echt mensen naar de nieuwe ark zouden komen nog. Ik en Karin mss nog, maar volgens mij heeft die voor haar gevoel al afscheid genomen.
Naja voor hem is het misschien beter zo... Weet je ook de reden van verkoop? Is het omdat hij weer aan het bokken is geweest?

Aniek_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:54

Hooi. Ja die sneeuw! Maar ben ook nog niet buiten geweest omdat ik ook beetje ziek ben.
En..ooh dat vind ik wel echt poedersuiker voor Chantal...

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:56

En Merel misschien krom.... maar als je echt al wist dat hij verkocht zou worden zaterdag en hij was nog niet opgehaald.. en ik had nog afscheid kunnen nemen vind ik het echt gemeen van je. Ik vond dat je het op zijn minst wel even had kunnen zeggen... ik had best mijn mond kunnen houden, ik vind het eigenlijk gewoon een naaistreek

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:16

Zoals ik jou heb uitgelegd op msn Chantal; er werd mij gevraagd om niks te vertellen. Dat heb ik gedaan. Ik had het je dolgraag willen vertellen maar als mij wordt gevraagd of ik niks wil vertellen voor maandag dan hou ik mij daar aan. Ook in de Ark is het stilgehouden.
Smokey gaat naar een particulier, waar zal niet bekend worden gemaakt. De meeste eigenaren willen geen mensen van een manege over de vloer. Die mensen zijn niet van plan om hem voor langere termijn te houden dus waarschijnlijk word hij weer doorverkocht.
Smokey is een goeie, fijne en leuke pony waar jong en oud mee overweg kan. Ook waren er weer teveel paarden op de manege. Het zal wel met de factoren; geld en mss zijn bokken te maken hebben. Hans is snel klaar met zulke paarden. Ik vind het heel vervelend voor je dat je geen afscheid van hem kan nemen nu maar zoals ik al zei; als mij word gevraagd om niets te vertellen en ik zeg dat ik dat niet doe dan doe ik het ook niet.

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:26

aaah die Smook!! maar misschien wel beter dat die over een tijdje eindelijk een eigen baasje heeft..
maar wel echt zwaar rot voor je Chantal.. jeetje toch nog je lieveling zo ineens weg, en niet eens afscheid kunnen nemen..

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:26

Ik word hier zo stront ziek van hé, omdat de manege niet zat te wachten op mensen van Cahama. JEZUS een van mijn goede voornemens was om zoiets aan me voorbij te laten gaan maar hoezo mensen over één kam scheren echt belachelijk! Vind je het gek als er mensen nog afscheid zouden willen nemen? Niks onmenselijks aan hoor. Als je op zo'n pony rijdt dan geef je er toch iets om, dan ga je toch niet duizend meter de lucht inspringen als ie weg is en je niet weet waar die heen is?? Iedereen doet net of mensen van cahama vieze ranzige boeren zijn ofzo, en ja mensen zijn niet op hun mondje gevallen maar dat heeft er toch geen ene ruk mee te maken of ze op fcking cahama staan. trouwens, de mensen die op smokey hebben gereden staan allemaal niet meer op cahama Verward

Oké sorry dat ik het topic verpest maarja over 10 pagina's zijn we er toch al doorheen. HAD CHANTAL EN AL DIE ANDERE GEWOON EEN FCKING AFSCHEID GEGUNT!

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:28

En nu ga ik 3 Engelse verhalen lezen, vragen erover maken en leesverslagen Rolleyes yeaah

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:35

Michelle__ schreef:
Ik word hier zo stront ziek van hé, omdat de manege niet zat te wachten op mensen van Cahama. JEZUS een van mijn goede voornemens was om zoiets aan me voorbij te laten gaan maar hoezo mensen over één kam scheren echt belachelijk! Vind je het gek als er mensen nog afscheid zouden willen nemen? Niks onmenselijks aan hoor. Als je op zo'n pony rijdt dan geef je er toch iets om, dan ga je toch niet duizend meter de lucht inspringen als ie weg is en je niet weet waar die heen is?? Iedereen doet net of mensen van cahama vieze ranzige boeren zijn ofzo, en ja mensen zijn niet op hun mondje gevallen maar dat heeft er toch geen ene ruk mee te maken of ze op fcking cahama staan. trouwens, de mensen die op smokey hebben gereden staan allemaal niet meer op cahama Verward

Oké sorry dat ik het topic verpest maarja over 10 pagina's zijn we er toch al doorheen. HAD CHANTAL EN AL DIE ANDERE GEWOON EEN FCKING AFSCHEID GEGUNT!

Lees is goed; ik zei heel duidelijk: Ik spreek nu niemand persoonlijk aan, jou dus ook niet.
Het is alleen vaker voorgekomen (Ik heb al een idee wie het zijn en nee, die zitten hier geloof ik niet op het forum) dat zodra een pony/paard verkocht werd er een hele delegatie van Cahama langskwamen om alles en iedereen smerig aan te kijken en te roepen hoe zielig het allemaal wel niet was. Dat wouden ze niet hebben en ze hebben er alle recht op om dat te zeggen! Als ze mij vragen om niks te zeggen tegen iemand, ongeacht het een Cahama'er is of een Nieuwe Ark ruiter doe ik dat niet. Een vertrek van een pony, of het nou Skippy de shetlander is of Partout het grootste paard, vaak word het gewoon stil gehouden. Ik werk er en ik heb liever geen gezeur met Heike of Hans of weet ik veel wie omdat ik mij niet aan mijn woord kan houden.