Die heeft toen een pony gereden op King Stables(had ze die ook gekocht?)
Denk iig dat het over die gaat?
En die sneeuw!! Mén, had het gister ngo niet gezien, schrok me dood vanochtend

Maar ben beetje ziek dus blijf nog even binnen in ieder geval.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ChantalSmook schreef:Goeiemorge! ja gister om half 10 lag er al een mooie laag , was toen nog met falco buiten. ik blijf lekker thuis aan school werken! swas rond kwart voor 10 mijnb ed in, en half 10 er weer uit vandaag, en ben echt nog steeds moe.. wasn zwaar weekend
Wiieen is wel echt leuk, maar ik vind het racen toch veel leuker als al dat 'gesport'. zeker ook omdat je online kan, en het is dan nog leuker om iemand te verslaan. Had dat met Karen gedaan, maar was ook echt zo slechtterwijl het onze wii is haha. naja kdoe dat ook nooit
Lekker lotte! waar ga je ergens hene?
dik in de min!

soeterbeek is altijd supergevaarlijk! behalve het laatste stukje, daar wordt vaak toch wel gestrooid, veel mense vanaf nuene pakke dan een stuk soeterbeek... dat is ook helemaal vernieuwd. beetje jamemr
?
ik zou het wel willen!

! wat ontzettend erg! zit nu toch wel even met tranen in mijn ogen zeg
..... Ook echt jammer dat hij in de doorverkoop is gezet en geen eigen baasje heeft gekregen.. Dat had ik stiekem toch wel heel erg graag gewilt. Naja wie weet waar hij terecht komt in de doorverkoop. Zou wel graag willen weten of hij uiteindelijk bij een leuke eigenaar terecht komt.. ik hoop het beste voor hem.. Baal wel dat ik geen afscheid heb kunnen nemen, had wel aan heike gevraagd lang geleden of ze het me kon vertellen.. omdat hij toendertijd ook al in de verkoop zat. Denk trouwens niet dat er echt mensen naar de nieuwe ark zouden komen nog. Ik en Karin mss nog, maar volgens mij heeft die voor haar gevoel al afscheid genomen.
yeaah Michelle__ schreef:Ik word hier zo stront ziek van hé, omdat de manege niet zat te wachten op mensen van Cahama. JEZUS een van mijn goede voornemens was om zoiets aan me voorbij te laten gaan maar hoezo mensen over één kam scheren echt belachelijk! Vind je het gek als er mensen nog afscheid zouden willen nemen? Niks onmenselijks aan hoor. Als je op zo'n pony rijdt dan geef je er toch iets om, dan ga je toch niet duizend meter de lucht inspringen als ie weg is en je niet weet waar die heen is?? Iedereen doet net of mensen van cahama vieze ranzige boeren zijn ofzo, en ja mensen zijn niet op hun mondje gevallen maar dat heeft er toch geen ene ruk mee te maken of ze op fcking cahama staan. trouwens, de mensen die op smokey hebben gereden staan allemaal niet meer op cahama
Oké sorry dat ik het topic verpest maarja over 10 pagina's zijn we er toch al doorheen. HAD CHANTAL EN AL DIE ANDERE GEWOON EEN FCKING AFSCHEID GEGUNT!