eerste buitenritje op haar gedaan weet ik nog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Mijn eerste drie lessen waren op Bram en daarna heb ik bijna alleen nog maar op Eco gereden tot ze is ingeslapen.... Was ook altijd een fijn paardje!
.
. 

Ik vond hem leuk! Later had ik een Bowie-Luna afwissel periode, toen wilde ik trouwens wel weer eens op een ander paard, vooral met Luna had ik niet veel...
Kanjer heb ik ook vaak gekozen trouwens, die galoppeerde in het begin altijd zo geniaal

. Als je echt kan rijden moet je ook op een Alex of Fox je proef kunnen rijden... Maar die worden bijna nooit gekozen. En dan moeten andere paardjes weer veel te veel lopen... Zo deden ze dat ook altijd op mijn oude manege
. De paarden waren ingedeeld in drie gradaties en degene die les gaf bepaalde uit welke je moest kiezen. Zo had je makkelijk, midden en moeilijk. Beginners moesten uit makkelijk kiezen en de ver gevorderde voornamelijk uit moeilijk. En midden tja die was voor de wat verder gevorde beginners of de nog niet zo goed rijdende ver gevorderde
.
.
(Sas, jij zat gewoon altijd op koos). In de dinsdag groep waren we ook vrij sociaal naar mensen met lievelingspaarden, die mochten daar bijna altijd op.
. Maar die vond ik ook wel leuk, tot ze ineens geen zin had en besloot te gaan rennen in de bak, toen was ze wat minder
. Ik reed ook altijd graag op Gerald, heb ik ook wel aardig veel op gereden
. 

. Op welke dag gaan jullie ritje doen dan Sas? Misschien kan ik nog even zorgen voor wat foto's
. 
. Mijn pony heeft net onder het zadel zijn best gedaan
. Hij heeft zowaar netjes over de hoefslag gelopen en geen absurde schrikreactie gehad
.