Ik heb lekker niks gedaan, zoals ik dat zo goed kan Het is warm weer man!! Zo warm, dat zelfs ik vandaag ga zwemmen... in Maasbree nog wel... BreeBronne
Ik wil een normaal baantje!!! Waarom ben ik zo lui en heb ik niet hard genog gezocht toen er nog wel baantjes vrij waren??!! Ik ga nu 5 dagen in de week 's morgens vroeg 1,5 uur poetsen, en 's avonds ook nog 1,5 uur en als het goed is op vrijdag en maandag miss ook nog van 10.00-15.00 bungalows poetsen... Ik wil potverdikkie een normaal baantje in een winkel ofzo.. help
Jeeej morgen lekker naar Scheveningen!!! Voor de tweede keer naar Tarzan Helaas is Ron, de enige echte Tarzan, op vakantie Dus ik mis hem alweer, maar als het goed is speelt Chantal wel Ik heb er zin in, en natuurlijk lekker weer aan het strand.
Die Chantal lijkt me echt zóóó'n muts he!? Kan er niks aan doen, maar ik vind haar vreselijk dom en arrogant overkomen, bah. Zij is voor mij juist een reden om NIET naar Tarzan te gaan, (nou ja, als ik de kaartjes zou krijgen ging ik wel, want ik blijf een nederlander)....
Maar misschien vergis ik me wel in haar en is ze eigenlijk heel aardig....