Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

?
Noortje gaat ook springen vandaag!!! Ze had er effe zin in maar ze gaat wel om half 8
fallenangel3 schreef:dat kan je naar mij toe sturen.. tenminste als iedereen het een goed idee vind. Ik ga niet veel tijd erin steken als daarna blijkt dat het niet gebruikt gaat worden!

Kirsten_S schreef:Vandaag springen!!!![]()
Noortje gaat ook springen vandaag!!! Ze had er effe zin in maar ze gaat wel om half 8
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
! Liisette_ schreef:Nou, het is dat ze opeens kwam met idee. En er gewoon voor ging en het allemaal ging regelen. Terwijl er miss nog andere mensen zijn die ook wel een beginpagina willen maken. Ik had het der bericht al gelijk gelezen toen ik online was. maar ik heb gewoon niet gereageerd. omdat het echt zo pats boem, "ik doe het" was.
Dat vond ik een beetje l.ullig![]()
Maar het is echt wel een leuk idee.
alleen de tekst (en dan weet ik dat er nog meer bij komt.) maar dat spreeekt me gewoon niet aan.
Als je een beginpagina heb, en je hebt mensen die komen kijken, dan vind ik dat het mensen echt aantrekken om te lezen, wie er allemaal in dit topic zijn etc.
snap je wat ik bedoel?
Melanieetjuh schreef:fallenangel3 schreef:dat kan je naar mij toe sturen.. tenminste als iedereen het een goed idee vind. Ik ga niet veel tijd erin steken als daarna blijkt dat het niet gebruikt gaat worden!
Ik vind het een super idee !!!
Gistereen lekker op Astor gereden !! Echt fijn !!
We gingen ook nog met het zeiltje doen..& dat vond meneertje eng !!
Bij M begon ie al gek te doen..!
maar het was leuk..!!
We hadden les van Sandra...vandaar dat iedereen op andere paarden kwam..
Wel k.ut dat marjon niet ff had gesmst naar me dat zei niet kwam..want nu zat ik met vervoer...! maar gelukkig kon ik mee rijden met marjolein.
En we zouden gisteren mogen kiezen..Ging dus weer niet door..Kon ik weer Nick niet kiezen !!!
Nick reed in beginners mee..! Echt zielig..!! Die gene die erop zat, zat d'r echt zo in der bek te trekken..!! Niet normaal..!
Die gaat echt helemaal protesteren
Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:Vandaag springen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier!
Citaat:Ik vind het een super idee !!!
Gistereen lekker op Astor gereden !! Echt fijn !!
We gingen ook nog met het zeiltje doen..& dat vond meneertje eng !!
Bij M begon ie al gek te doen..!
maar het was leuk..!!
We hadden les van Sandra...vandaar dat iedereen op andere paarden kwam..
Wel k.ut dat marjon niet ff had gesmst naar me dat zei niet kwam..want nu zat ik met vervoer...! maar gelukkig kon ik mee rijden met marjolein.
En we zouden gisteren mogen kiezen..Ging dus weer niet door..Kon ik weer Nick niet kiezen !!!
Nick reed in beginners mee..! Echt zielig..!! Die gene die erop zat, zat d'r echt zo in der bek te trekken..!! Niet normaal..!
Die gaat echt helemaal protesteren
[/quote]

toch? Astor schreef:Dan moeten we allemaal even meedenken hoe we het begin van ons nieuwe topic aan gaan pakken :d
Mij maakt het niet uit wie het begin topic maakt maar wel hoe het begintekst etc eruit ziet.
Als we dat gewoon nu met elkaar bespreken dan moet het goed komen toch?
In ieder geval het logotoch?
Manon_S schreef:Ik vind het niet zo leuk dat iedereen zown verhaal gaat schrijven...
Het RSVA logo kan en dan wat leuke quotes innut begin.
En een ledenlijst enzo dat vind ik wel genoeg..