Hallo allen, hoe is het hier?? Allemaal weer druk bezig met school/werk?
Ik ben ook weer druk bezig met school en om die reden heb ik nu net gezegd dat ik ga stoppen met het rijden van Cute. Ik heb/krijg het gewoon te druk met school om 2 paarden te kunnen gaan rijden. En dus moest ik kiezen tussen Cute en King en heb ik gekozen voor King. Cute rij ik nu een jaar en we zitten nog ongeveer op hetzelfde niveau als toen ik met hem begon en King rij ik nu 5 maanden en die gaat echt met sprongen vooruit, dus dan is de keuze voor mij wel al gemaakt. Dus vanaf nu rij ik alleen King nog maar. Met hem ga ik volgende maand onderling starten in de zadelshop competitie die gehouden wordt op stal, dat zijn in totaal 4 wedstrijden met in maart de finale. Gewoon om te kijken hoe we rond komen zegmaar, ik ben benieuwd!
Verder, zoals sommige wel al weten, heb ik weer geschreven voor boer zoekt vrouw haha. Heb geschreven naar boer Tom. Maarja hij is veel te leuk voor dit programma en dus gaat hij echt wel 1000+ brieven krijgen dus die kans voor mij is -10 haha. We shall see.
Zucht ik vier mijn verjaardag dit weekend en mijn vriend zou komen. Maar nu dus niet meer heb hem al een maand niet gezien en dat is echt klote nu kijken of volgend weekend lukt.