Joen is stom aan het doen... Echt elke week zegt ie op de dag zelf ja ik ga niet paardrijden geen zin of vind het te duur. Dus ik zeg dan stel je niet zo aan ga gewoon mee en kijk dan even en elke keer heeft ie dan wel zin om te rijden.. Nu net weer een whatsapp gekregen van hem dat ie vanavond wel gewoon gaat kijken als ik aan het rijden ben. Dus ik zeg joh als je wil stoppen doe dat dan gewoon maar ga niet zo vreselijk irritant doen.. Op de dag zelf kan je het gewoon niet maken om af te melden en dan wel mee gaan om te kijken vind ik..
Nou joen en ik hebben een compromis gesloten. We gaan samen over naar Marcroixc en ik rijd elke week en hij rijd om de 2 of 3 weken mee. Hij is het bakhobbelen een beetje zat dus hoop dat de buitenritten op marcroix snel beginnen
Edit: Dus binnenkort mn laatste les op van brenk, poeh...
Owkee en dat kan op die manege? Maar eens in de 2 a 3 weken rijden? Bij mij op de manege zou dat denk niet kunnen namelijk...ja of je moet elke keer lossen lessen gaan kopen en dan moet er maar net plek zijn in die les.
Ja oke, ik heb ook een keer geloof 10 weken niet kunnen komen en dat maakte toen ook niet uit. Werd niet meteen uit de les geknikkerd ofzo. Maar of dat nu nog kan....?