wat gaan we doen om iedereen voor te stellen? dat ene van iedereen iets over iemand anders laten vertellen? vind ik wel een leuk idee, en iedereen weet wel een beetje van elkaar, dus dat moet wel lukken denk ik?
kim345
Geplaatst: 13-06-11 20:00
Ik vind het ook wel een leuk idee Maar we moeten niet teveel praten nu anders is het topic zo vol xd En we hebben dat dingetje van marieke toch?
we hadden allemaal toch ook al gezegt dat het een leuk idee was? alleen hadden we er verder nog niks mee gedaan.. als iedereen een beetje snel een verhaaltje maakt kan het denk ik nog wel toch? hoeft ook niet heel lang maar gewoon ff voorstellen enzo..
hoe kunnen we t indelen wie over wie een verhaaltje verzint..?
Nou ik ben weer terug. Heb niet echt terug gelezen, dat doe ik wel als ik mijn ogen ophoud zonder plakband,,,, Voor nu.. Ideen voor nieuw topic goed plan, doen we wel weer allemal een foto erbij ( salsaa )
naja als lucy vanavond indeeld? Kunnen de meeste wel hun verhaaltje morgen klaar hebben? en foto mailen we gewoon na de nieuwe topicmaker
_Lucy
Geplaatst: 13-06-11 22:14
ik ben nu al een beetje aan het indelen (het hoeft niet deze keer hoor, bedoel niet dat het, omdat ik er mee bezig ben moet ) k kom er alleen over een klein deel nog niet helemaal uit
oke, ik ga nu versturen. ik heb geprobeerd iedereen intedelen bij iemand die zij een beetje kent, ik hoop dat het een beetje gelukt is. zo niet sorry..