Romana01 schreef:Wil namelijk plantjes voor op het balkon en het balkon zit op het zuid-westen dus volle zonen tomaten plantjes lijken me erg leuk
Bij mij ging dat super, als je maar veel water geeft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gina2003 schreef:Pebbs schreef:ja en nog zeuren ook ja, ik denk leuk lekker een tomatenplantje, IEDEREEN heeft tomaten en ik NIET!
Nou das niet tof kan ik je vertellen!
Dan moet je dit jaar maar betalen, misschien doet die het dan bij jou ook, en een beetje lief zijn natuurlijk voor het plantje, netjes elke avond een verhaaldje voorlezen en zo..
. Maar het is gewoon leuk om te doen,
! Astor schreef:Mooi dat het goed gaat met Gina! Ik had een vraagje, is het misschien mogelijk dat ik 1 of een paar keer mee kan met de uitlaat service?
Zodat ik foto's kan maken van de honden? Om gewoon even lekker met mijn camera te oefenen.
En gewoon veel diverse honden voor mijn lens te hebben, en dat zal heel leerzaam en leuk zijn!
gina2003 schreef:Astor schreef:Hoe gaat het met Gina Pris?
Gaat super, ze heeft her er echt erg naar haar zin!
Jammer van het gezeik bij jullie he?!
Hoop voor jen dat het eens ophoud daar!
Kun je niet iemand een hartstilstand toewensen??
Kirsten_S schreef:Astor schreef:Hoe gaat het met Gina Pris?
Gaat super, ze heeft her er echt erg naar haar zin!
Kirsten_S schreef:gina2003 schreef:Gaat super, ze heeft her er echt erg naar haar zin!
Ohjee, ik las al zoiets op je hyves dat ze je fysiek iets aan
had gedaan? Vind het echt super jammer dat het zo moest
eindigen..
Kirsten_S schreef:Romana01 schreef:Dan wil ik een tomaten plantje
Een kleine plant ? Rode of gele?
Ik pak even mijn boekje erbij!
??)
gina2003 schreef:Klopt, ze is helemaal knetter en ze is Jen ook lekker dwars aan het zitten, echt triest dat soort mensen hoor, die moeten ze voor de rest van haar leven achter de tralies planten!
Romana01 schreef:mhh, klein rood en een gele (zijn er dan gele of ben je me nu in de maling aan het nemen??)
! En zal ik je nog iets vertellen, er zijn zelfs zwarten, groene en donker rode die je kan