What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 16:32

mntj schreef:
xan schreef:
Weet iemand toevallig al wie er jureert zaterdagavond ???

ikki niet hahaha

Hihihi,nee jij niet.Je mag je chaps poetsen hahaha.

Nicole1995

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 16:33

Auto`s kosten altijd wel weer veel geld,maar ja zonder is toch ook niks vind ik.Is wel zo gemakkelijk.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 16:47

mntj schreef:
xan schreef:
Weet iemand toevallig al wie er jureert zaterdagavond ???

ikki niet hahaha
Nicole1995 schreef:
Hihihi,nee jij niet.Je mag je chaps poetsen hahaha.

En je witte broek en jasje gaan zoeken :D

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 17:45

Nicole1995 schreef:

Dat wilde ik ook tegen je zeggen Tytje,probeer je hoofd erbij te houden.Ik ben het hier eens met Winnitou.Je zult er later veel profijt van hebben,denk niet van bekijk het maar ik heb van jou niks meer nodig.Ik red me wel.(Dan bedoel ik ook meer op de praktische dingen)Ik heb toen alles maar dan ook alles verdeeld,later had ik elke euro meer dan hard nodig en was ik blij met de eenvoudigste dingen die ik anders toch had moeten kopen.Misschien gaat het nu te hard dat je denkt daar ben ik nog niet mee bezig maar onthou het voor als het wel zover gaat/mocht komen.Ik heb toen erg veel in de sportschool gezeten en dacht ik wil een nieuwe Lin sterker fysiek als lichamelijk en om even weg te zijn uit ons huis.Ik vind het heel erg voor je Tytje :(:)[/quote]
Nee, je gaat niet te hard, ik ben blij met je tips! Ik ben lamgeslagen, maar mijn moeder zorgt er wel voor dat ik voor mijzelf opkom. Ik wil geen ruzie waar de kinderen bij zijn, maarja alles is al gezegd eigenlijk. Het is gewoon klaar er zijn grenzen, ik zou hem nooit meer vertrouwen en zo'n relatie wil ik niet.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 17:48

lekker gequote

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 17:49

Ik heb wel zin in morgenavond, lekker tutten met Val en dan zien we verder wel!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 17:50

Liquita, ik kan mij voorstellen dat je wat meer wilt, maarja geduld, geduld, geduld

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:02

LIQUITA schreef:
Hi :wave:

Ik heb vandaag een beetje een baaldag ;( . De muren gaan zo langzamerhand wel een beetje op me afkomen. Had gehoopt vandaag ff met Erik mee te gaan een boodschapje doen, maar ik durf het toch niet aan. Ik heb ook nog steeds de behoefte om 's middag een uurtje te slapen. Eigenlijk wil ik me er niet meer aan toe geven. Ben bang dat het zo een gewoonte gaat worden. Ik heb me door iedereen laten vertellen dat ik echt naar m'n lichaam moet luisteren, dus ben ik wel ff plat gegaan (al was het om de tijd wat sneller te laten gaan). Erik is naar First toe, hij ging even proberen om hem te longeren. De schat, hij helpt me zo goed :j .

Met m'n wond gaat het gelukkig goed, heeft al een paar dagen niet meer gelekt. Nu alleen nog de pijn in m'n buik weg, en me fitter gaan voelen...of wil ik nu echt te snel???

Hoop zondagochtend echt een uurtje naar de manege te kunnen gaan. Sandra en Sandra gaan dan op First rijden, en dat wil ik wel heel graag zien. Ik vind het echt heel fijn dat ze dat willen doen. Beesie moet geen aandacht te kort komen.

Stiekem zou ik zaterdagavond ook wel naar de wedstrijd willen gaan kijken. Gewoon in de kantine, lekker voor het raam zitten. Moet toch kunnnen?
Nou ja, ik zie wel hahahahhaa.

Volgens mij voel ik me ineens een heel stuk beterderderder...lang leve De Veldt Schatjes!!! ;)

X :evaw:

Zo'n psychologisch gesprek met jezelf werkt wel, ha ha! :D Maar ik vind het ook fijn om te lezen dat je je steeds beter gaat voelen! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:05

xan schreef:
Balen hoor Hackie, lopend naar het strand !!! 8-)

Zullen we ruilen ?? Ga jij hier op de fiets met tegenwind en regen boodschappen doen ;)

Maar zonder dollen, een kapotte auto kost altijd TE VEEL |(

De onderdelen vallen doorgaans wel mee, het is het absurd hoge arbeidsloon dat het zo duur maakt! Ben echt gezegend met 3 rechter handen in de familie! +:)+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:10

Liquita ik verbied het je (heb ik wat te zeggen!)

Snap dat je er heel erg naar uitkijkt, maar zou nog even wat dagen wachten om naar de manege te gaan. Ten eerste m.b.t. infectiegevaar (wat heb je er aan als de boel gaat ontsteken en openbarst en je weer naar het ziekenhuis moet met een buikvliesontsteking (wil niet echt overdrijven) en een ontzetttend lelijk litteken dan overhouden.
Je bent nog geen eens twee weken verder na je buikoperatie.....

En waarschijnlijk blijf je langer dan dat eigenlijk goed voor je zou zijn en dan heb je de volgende dag een flinke tegenslag. Kun je beter zorgen dat je een weekje verder bent. Blijf dat middagtukkie nog wel even volhouden. Even je lichaam laten ontspannen en weer opladen. Als je de dagen volhoudt zonder problemen kun je de rust in korten of afschaffen (maar dan 's avonds nog optijd je bed in). Hoe beter je nu voor jezelf zorgt des te eerder ben je weer de oude (hier spreekt een ervaringsdeskundige)

groetjes van zuster Winnitou

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:14

Tytje schreef:
Nicole1995 schreef:

Dat wilde ik ook tegen je zeggen Tytje,probeer je hoofd erbij te houden.Ik ben het hier eens met Winnitou.Je zult er later veel profijt van hebben,denk niet van bekijk het maar ik heb van jou niks meer nodig.Ik red me wel.(Dan bedoel ik ook meer op de praktische dingen)Ik heb toen alles maar dan ook alles verdeeld,later had ik elke euro meer dan hard nodig en was ik blij met de eenvoudigste dingen die ik anders toch had moeten kopen.Misschien gaat het nu te hard dat je denkt daar ben ik nog niet mee bezig maar onthou het voor als het wel zover gaat/mocht komen.Ik heb toen erg veel in de sportschool gezeten en dacht ik wil een nieuwe Lin sterker fysiek als lichamelijk en om even weg te zijn uit ons huis.Ik vind het heel erg voor je Tytje :(:)

Nee, je gaat niet te hard, ik ben blij met je tips! Ik ben lamgeslagen, maar mijn moeder zorgt er wel voor dat ik voor mijzelf opkom. Ik wil geen ruzie waar de kinderen bij zijn, maarja alles is al gezegd eigenlijk. Het is gewoon klaar er zijn grenzen, ik zou hem nooit meer vertrouwen en zo'n relatie wil ik niet.[/quote]
je hebt hier een paar ervaringsdeskundigen, maak daar gebruik van! Je zult zien dat het emotioneel later ook beter met je zal gaan als je de zaken goed geregeld hebt.
En probeer nu ook echt tijd voor jezelf te vinden, heb je nodig om in balans te blijven (hoe moeilijk ook).

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:22

heb nog even naar onze eerste pagina van deze topic gekeken.
was het al bijna weer vergeten

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:49

Tytje schreef:

Goedzo,lekker ff wat anders.Laat hem maar ff thuis blijven en bij de kinderen zijn.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:51

winnitou schreef:
Liquita ik verbied het je (heb ik wat te zeggen!)

Snap dat je er heel erg naar uitkijkt, maar zou nog even wat dagen wachten om naar de manege te gaan. Ten eerste m.b.t. infectiegevaar (wat heb je er aan als de boel gaat ontsteken en openbarst en je weer naar het ziekenhuis moet met een buikvliesontsteking (wil niet echt overdrijven) en een ontzetttend lelijk litteken dan overhouden.
Je bent nog geen eens twee weken verder na je buikoperatie.....

En waarschijnlijk blijf je langer dan dat eigenlijk goed voor je zou zijn en dan heb je de volgende dag een flinke tegenslag. Kun je beter zorgen dat je een weekje verder bent. Blijf dat middagtukkie nog wel even volhouden. Even je lichaam laten ontspannen en weer opladen. Als je de dagen volhoudt zonder problemen kun je de rust in korten of afschaffen (maar dan 's avonds nog optijd je bed in). Hoe beter je nu voor jezelf zorgt des te eerder ben je weer de oude (hier spreekt een ervaringsdeskundige)

groetjes van zuster Winnitou

Tja,Liquita.
Da`s ook wel weer zo waar als een bus wat Winnitou zegt :D ;)
En ben je nog blij dat je ons op de hoogte houd op Bokt en alle tips erbij krijgt ;)
Is allemaal goed bedoelt hoor.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:58

Tja precies. Zit al meer in reparatie kosten dan dat hij waard is :)
Maarja, als je een andere koopt zit je weer met andermans oliebol :x

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:59

Nu ff GTST kijken daarna de Voice,bakkie koffie erbij en de kids chippie en een dippie.Bert zijn middelste zoon is een weekendje naar Londen met school dus ik heb er eentje extra bij en geen twee.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 18:59

@Dior,ben weer boekjes voor je aan het sparen hoor,zal ze eerdaags weer eens meenemen naar stal.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 19:05

LIQUITA schreef:
Balen Hackie, van je auto. Al enig idee wat er mis is?

Tja, als je wilt stoppen slaat hij af, en dan start hij niet meer...
Dat heeft hij wel vaker gehad
(Moet je je voorstellen, koppeling in om te remmen, remmen, voet van de rem, en dan het gas
Er even op, anders loopt het toerenaantal te laag en slaat hij af :+ )

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 19:16

Nicole1995 schreef:
@Dior,ben weer boekjes voor je aan het sparen hoor,zal ze eerdaags weer eens meenemen naar stal.

wat voor een boekjes... moeten we mee sparen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 19:17

Hackie schreef:
LIQUITA schreef:
Balen Hackie, van je auto. Al enig idee wat er mis is?

Tja, als je wilt stoppen slaat hij af, en dan start hij niet meer...
Dat heeft hij wel vaker gehad
(Moet je je voorstellen, koppeling in om te remmen, remmen, voet van de rem, en dan het gas
Er even op, anders loopt het toerenaantal te laag en slaat hij af :+ )

hoe staat het met je startmotor???

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 20:09

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:

Ik spaar altijd Paardensport,Horsimo en Ros voor haar,ik lees ze en geef ze door.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 20:36

Nicole1995 schreef:
winnitou schreef:

Ik spaar altijd Paardensport,Horsimo en Ros voor haar,ik lees ze en geef ze door.

oh dus geen spaarzegelboekjes voor servies, pannen oid.....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 20:37

en ik maar steeds denken dat het zaterdag is..... heb ik nog een dag extra voor dat ik weer moet werken

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 20:58

Tytje schreef:

Goed zo, even lekker dingen voor jezelf doen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 21:12

dag Xan