Zoo ben dagje met Denise weg geweest

11 uur was ik bij haar. Toen gingen we ff naar de stad. Ze ging wat fotos afdrukken en lijstjes kopen. Toen heb ik ook een fotolijstje gehad, daar zit nu een foto in van mij en me vorige klas

toen zijn we nog ff de halve stad door geweest en lekker winkeltjes gekeken. Daarna zijn we naar beccie geweest.
Begon te hinniken toen we haar riepen vanuit de auto ! ! en stallion ook

We hebben haar beentjes afgespoten, grondig geborstelt en helemaal getut.
We hebben hoevenvet nu en smeren haar voortaan goed in, want haar hoeven brokkelen aan alle kanten af niet normaal meer. Toen cap gepakt, en toen is denise naast haar gaan lopen en ben ik erop gegaan zonder zadel naar buiten. Ze was vet braaf. Zijn ongeveer km van stal afgegaan en toen terug. Stukjes gedraaft. Ze zit vet lekker joh zonder zadel haha. Ook gelijk goed voor me houding

En tja miss beetje dom om zonder zadel naar buiten te gaan, maar ik merk gewoon dat dat zadel haar belemmerd. En Denise had er ook nog vast dus

niet gegaloppeerd. Toen nog ff in de bak met alleen halster gereden. Ging ook goed

Ze reageerd heel goed op de kleine hulpen. Toen we haar in de weide zette ging ze echt mijn god ik weet niet hoe hard in galop naar de groep toe haha echt lache
Was weer een geslaagd daggie

Wat betreft dat zonder zadel buiten rijden.. Moet kunnen als je paard zich gewoon gedraagt lijkt mij... ik rijd tegenwoordig op een touwhalster, met of zonder zadel buiten en ik zit hier ook nog..