straks moet [***] 3 paarden omstebeurt in de wei zetten daar

verder gaat het goed met coco en naomi hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik wil nog een keer met hem op jt

En die vreugdebokken van hem gaan er met een redelijke ruiter na z'n pubertijd wel weer uit denk ik 
En hij wordt nu juist verkocht voor de zomer terwijl hij op jt vet handig is lijkt me.
(Heb m'n 1e keer bij reelaer op hem gereden, op zondag en maandag bij politie/cross/obstakeltraining) Olijkje schreef:haha, ik vind wel dat ze er best veel voor vragen? Ik ken hem niet echt, maar ik weet niet
niet gekeken.
was echt leuk! 

volgens mij was ze zelf echt even in shock

Bzoem schreef:Hmm.. het is idd een aardige prijs.
Maar wel een bere goed recreatie paard volgens mij. Springen doet ie wel, of 't goed is weet ik nietEn die vreugdebokken van hem gaan er met een redelijke ruiter na z'n pubertijd wel weer uit denk ik
Maar dan zit ik me echt af te vragen waarom Amarillo? Als ze te veel paarden hebben.. moeten ze minder veulens fokkenEn hij wordt nu juist verkocht voor de zomer terwijl hij op jt vet handig is lijkt me.
Maaaar goed we zullen hem allemaal missen(Heb m'n 1e keer bij reelaer op hem gereden, op zondag en maandag bij politie/cross/obstakeltraining)