Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
succes! Snackie schreef:Word hij lekker los vansucces!
Uprica schreef:Fiek, ik hoef idd al een weekje niet meer te koelen en ma langelaan vroeg het maandag of ik ze nog nodig had, had gezegt dat ze ze terug kon geven mochten ze in de weg liggen?
de zak heb ik idd nog en zal ik vandaag op je kist leggen, gezien ik je haast niet meer op stal zie? ambtenaaruren? hahaha
. Maar vorige week inderdaad alleen maar woensdag en donderdagavond geweest (heb je donderdag nog gezien toch?). Uprica schreef:Fiek, ik hoef idd al een weekje niet meer te koelen en ma langelaan vroeg het maandag of ik ze nog nodig had, had gezegt dat ze ze terug kon geven mochten ze in de weg liggen?
de zak heb ik idd nog en zal ik vandaag op je kist leggen, gezien ik je haast niet meer op stal zie? ambtenaaruren? hahaha
Ga er vandaag ook maar op, want valko is aan de hand in de bak niet te doen ( wat ik wel wist ) maar dit keer bewees hij het maar nog eens, jeutje wat kan dat beest van mij hoog bokken zeg... daar is in ieder geval niets mis mee?
Uprica schreef:Fiek, de bandage ligt op je kist!
!

! Maar wel lekker gereden?! Ben benieuwd vrijdag, heb wel weer zin om te gaan hoor. Is weer veel te lang geleden!!