zoekt

kijken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:YEHGrardus is kampioen geworden van Noord-Holland in de klasse L2. Op naar Nederlandse Kampioenschappen
(8 maart in Wanroy).
xan schreef:LIQUITA schreef:YEHGrardus is kampioen geworden van Noord-Holland in de klasse L2. Op naar Nederlandse Kampioenschappen
(8 maart in Wanroy).
Lijkt me leuk om te gaan kijken. Maar waar ligt Wanroy nu weer ???????????
. 

xan schreef:Dat is wat ze vanmiddag zeiden. Maar ik heb het even op gezocht, en als ik het goed gezien heb is het voorbij 's-Hertogenbosch.Limburg !!!!!
Boven of onder in Limburg ?????
). xan schreef:Snel allemaal foto's opsturen en een nieuwe naam bedenken.O jee en de foto dan ??????
Hoe gaan we dat nu oplossen ????
xan schreef:Ate, hoe is het met de duim ??
hij zit er nog an
LIQUITA schreef:xan schreef:Dat is wat ze vanmiddag zeiden. Maar ik heb het even op gezocht, en als ik het goed gezien heb is het voorbij 's-Hertogenbosch.Limburg !!!!!
147.9 km en 1:38 uur rijden (zonder Trailer).
meelen schreef:Jammer Petra. Hoe kun je nou NIET goed luisteren?!
xan schreef:Maar gelukkig was daar wel de "rots in de branding" Anke !!!
LIQUITA schreef:YEHGrardus is kampioen geworden van Noord-Holland in de klasse L2. Op naar Nederlandse Kampioenschappen
(8 maart in Wanroy).
winnitou schreef:GoeieLIQUITA schreef:YEHGrardus is kampioen geworden van Noord-Holland in de klasse L2. Op naar Nederlandse Kampioenschappen
(8 maart in Wanroy).
Wordt er een bus gehuurd om alle supporters te vervoeren?
, misschien leuk voor Diana om te regelen
. xan schreef:Winnitou, hoe is ie nu ????
Volgens mij ligt die ook al heerlijk in d'r bed. Was een lange dag vandaag. Het programma liep een beetje uit. (Ik heb ruim 2,5 uur te paard gezeten !!!)
xan schreef:Limburg !!!!!

winnitou schreef:xan schreef:Winnitou, hoe is ie nu ????
Volgens mij ligt die ook al heerlijk in d'r bed. Was een lange dag vandaag. Het programma liep een beetje uit. (Ik heb ruim 2,5 uur te paard gezeten !!!)
Nee hoor die ligt er nog niet in, Floris wel, die slaapt voor mij wel. Heb net als Meelen ook boer zoekt vrouw gekeken. en zit nu op internet te zoeken op de sites van kampeerwinkels. met dit mooie weer begin ik echt zin te krijgen om naar de camping te gaan. Moet in iedergeval een nieewe BBQ voor op de camping hebben. Wordt waarschijnlijk een scottelbrai, (maar welke)
ATE schreef:wat ik begreep van liquita 3 uurtjes rijden xan
winnitou schreef:ATE schreef:wat ik begreep van liquita 3 uurtjes rijden xan
en dat voor 2x 5.30 minuten presteren
Meelen schreef:Ga je toch even naar poelenburg?! Daar hebben die turken ze allemaal schoongemaakt en buiten aan de muur geschroeft zodat ze kunnen drogen.