Authentic schreef:Alsjeblieft,
Skoda is happy
Hier staat echt Skoda hoor Suus. Alsjeblieft dankjewel.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

marjolijn81 schreef:nou ja zeg je weet toch dat ik nooit grapjes maak!
) zijn halster had afgedaan. Omdat meneer vond dat het nog geen tijd was om van het landje af te komen werd het een spelletje om weg te rennen als ik er aan kwam met een halster. Ten einde raad heb ik HET alarm geactiveerd voor het Penny Rescue Team en daar kwamen gelijk Penny Thomas, Penny Thirza en Penny Rieneke gewapend met touw en bix aangerend. Eenmaal bij Beer hebben we hem kunnen insluiten in een hoekje. Toen ik naar hem toe liep om zijn halster om te doen, draaide hij zich om en nam een spurt richting Penny Thomas en rende in volle galop zowat over hem heen. Penny Thomas zag zijn hele leven als in een flits aan zich voorbij trekken. Klein detail was dat toen Beer zich omdraaide, hij zich afzette met zijn achterbeen OP MIJN TEEN
!! Ik was ZO boos - maar hij was al bijna buiten handbereik - toen heb ik hem heel hard geslagen op zijn bil met het halster wat ik in mijn handen had
, waarschijnlijk heeft hij er niks van gevoelt maar het luchtte stiekem wel op. Ik riep er OOK nog een aantal niet nader te noemen scheldwoorden achteraan. Uiteindelijk hebben we hem wel te pakken gekregen maar dit was natuurlijk een totaaaaal Penny onwaardige actie en ik schaam mij er hééél erg voor. Kan IEMAND het mij vergeven
?
.