owww net naar de tandarts geweest... en mn verstandskiezen moeten er echt uit... ik kan ze niet goed schoon houden waardoor het nu wachten is op gaatjes.. en dan heb je vaak veel meer pijn dan dat je ze laat trekken als ze nog goed zijn.. morgen bellen naar de kaakchirurg voor een afspraak... durf niet
wodie was gister ook lief met sn stal uithalen de eerste keer nie zo en smiddags mocht die nog even spelen en toen ging het super hij leert het well hahaa
pfff ik moest vandaag van half 10 tot kwart voor 6 nar school zit ik in de auto hoor ik op de radio dat er 15 km file staat op de weg waar ik over moet door een ongeluk...dus toen maar thuis gebeleven. hihi aan de andere kant niet heel erg want mijn volgende college is pas om 1 uur mja als ik dat eerder had geweten had ik wel in mijn bed kunnen blijven
ik moet maandag 8 december... anders werd het 21 november maar dan heb ik een week later wedstrijd en stel... dat ik niet ik kan paardrijden omdat ik van die hamsterwangen heb... dus toen werd het 5 december. maar ik wil wel pepernoten kunnen eten... dus dan maar 8 december
haha, dat weet je maar nooit nik... als het niet helemaal lekker gaat en je krijgt er een ontsteking bij... ik neem aan dat ik niet meteen met een cap op mn hamsterhoofd kan gaan rijden...
heb 30 nov weer wedstrijd in alphen ja heb er echt weer zin in!