Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Esther28 schreef:die ouwe......
Heb dezelfde nadelige ervaringen.
)
haha nou wij nog , moet kunnen , een discussie op zijn tijd
Serada schreef:Mijn eigen berichten zijn op eentje na allemaal weg. Hebben jullie dat ook of ben ik de enige?
Ik niet, ik heb 2 pagina's in mijn eigen berichten
Ik ben er zo trots op en daar kwam ook nog bij dat ik voor mijn economietentamen een voldoende heb gehaald. Lekkere manier om het weekend in te gaan. Hopelijk gaan de tentamens van aanstaande woensdag ook goed want het is een combinatietoets dus dan telt het gemiddelde.
peetorlan schreef:Klopt meid.
Ik was heel ff bij de Krekel geweest bij twee stal vriendinnen.
Whahaha had latisha onder me jas zitten die was mee.
Ahhh was lief joh heeft heel de tijd met een Bull Mastiff gespeelt ze was helemaal uit gevloert net whahah
Serada schreef:Ooh ik heb ze alweer, gelukkig maar!
Ik had vanmiddag na mijn werk op school de afsluiting van ons project. Dit was een schoolopdracht waar we met zeven mensen in totaal ruim 9 weken mee bezig zijn geweest. Vandaag moest het voor een commissie in powerpoint gepresenteerd worden in combinatie met een folder.
We hebben een 8 gescoord!!!!Ik ben er zo trots op en daar kwam ook nog bij dat ik voor mijn economietentamen een voldoende heb gehaald. Lekkere manier om het weekend in te gaan. Hopelijk gaan de tentamens van aanstaande woensdag ook goed want het is een combinatietoets dus dan telt het gemiddelde.
Peet, volgens mij zagen Dave en ik je op je brommer rijden toen we vanavond bij de stoplichten bij het gebouw van de Rijkswaterstaat stonden te wachten. Het was ongeveer tussen half 8 en 8 uur, denk ik...