Hoi hoi goede morgen iedereen
.
Ik ben vandaag ook weer gezellig van de partij... Gister ben ik lekker naar huis gegaan en nu ben ik ook nog maar een dagje thuis gebleven...
Ben gister nog wel ff naar stal geweest want ik heb nu de dagelijkse verplichting die stal uitmesten heet.... Eline kan het niet meer
, dr buikje zit een beetje in de weg
.
Maar goed ik kwam dus op stal aan en zie Komiek ineens uit het stalpad vandaan komen, daarna besloot ze toch maar terug te gaan... Dus ik het pad ingelopen en deurtje open gedaan en Atlas stond dr ook, dacht eerst dat Eline dr ook bij stond, maar die was er dus niet.... Heb toen Atlas ook maar zijn stal ingelaten en toen die twee rustig stonden te eten ging ik maar ff kijken waar Eline was.... Deze kwam net aangelopen met twee halstertouwtjes in dr hand... Waren Komiek en Atlas dr dus vandoor gegaan.... Ze konden zelf ook wel thuis komen vonden ze....
Wordt nog leuk vanavond, want dan moet ik Atlas alleen doen... En hij was bij de longeerbak dr ook al bijna vandoor gegaan bij Eline... Maar ja hopelijk heeft ie gister zn lesje wel geleerd...